تکذیب شایعه ای که مخل خدمات سلامت است
تاریخ: ۹:۵۳ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
واریز یارانه ی نقدی به حساب خانوارهای دارای کودکان زیر ۵ سال کذب است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان واریز یارانه ی نقدی به حساب خانوارهای دارای کودک زیر 5سال را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر مریم کوشکی در جمع خبرنگاران گفت: این شایعه مدتی است که در سراسر کشور شکل گرفته و مشکلاتی را برای پرسنل مراکز جامع سلامت و پایگاه های بهداشتی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: تجمع مردم در مراکز ارائه ی خدمات بهداشتی علاوه بر این که مخل امورات این مراکز شده بلکه خطر انتشار و شیوع ویروس کووید ۱۹ را نیز به دنبال دارد.

معاون بهداشت دانشگاه عنوان کرد: این که این شایعه از کدام شهر و به چه شکل ایجاد شده مهم نیست و آنچه اهمیت دارد این است که مردم در این شرایط باید هوشیار باشند و به هرخبری که از منابع غیر رسمی منتشر می شود توجه نکنند.

دکتر کوشکی اظهار کرد: مردم مطمئن باشند اگر مواردی از این قبیل در دست اجرا باشد از طریق رسانه های رسمی و مراکز جامع سلامت اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین به برنامه های حمایتی تغذیه ای حوزه ی بهداشت اشاره کرد و گفت: برنامه ای مشترک با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از سال ۸۳ تا کنون هر ساله انجام می شود.

معاون بهداشت دانشگاه افزود: براین اساس خانواده های بی بضاعت دارای کودکان زیر۵سال با سوتغذیه، شناسایی و به کمیته امداد معرفی می شوند تا از بسته ی حمایتی برخوردار شوند.

دکتر کوشکی عنوان کرد: شناسایی این خانواده ها در سالجاری انجام و معرفی شده اند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید