مدیر مخابرات منطقه لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۵۱ :: ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
منطقه ونایی و آبشار بیشه تحت پوشش اینترنت و اپراتور همراه اول هستند/ در ۳۱ نقطه از استان آمادگی توسعه شبکه وای‌فا را داریم

شامگاه امروز نبی اله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان در نشست مجازی با اصحاب رسانه استان گفت: تقریبا در اکثر نقاط گردشگری استان پوشش شبکه 2G اپراتور همراه اول را داریم اما برای اینترنت در مناطق روستایی و گردشگری می‌بایست حتما وزارت اطلاعات این هزینه را در نظر بگیرد تا با ارتقا تکنولوژی، پوشش شبکه اینترنت در این‌ نقاط محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، شمسی‌فر افزود: هم اکنون در منطقه ونایی و آبشار بیشه پوشش اینترنت و اپراتور همراه اول را ایجاد کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برای بقیه مناطق استان مانند گهر، کهمان نوژیان،آبشار آب‌سفید و سایر‌ مناطق گردش‌پذیر نیز پوشش شبکه۲G فراهم است و از این حیث هیچ مشکلی نداریم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان اذعان داشت: اگر وزارت ارتباطات کمک کند و به اپراتور همراه اول تکلیف کند، امکان ارتقا تکنولوژی‌ها و ایجاد بستر اینترنت در تمام نقاط گردشگری استان موجود است.

شمسی‌فر با تاکید بر لزوم شبکه ارتباطات در نقاط گردشگری استان اضافه کرد: در دهکده گردشگری واقع در تنگ شبیخون سعی کردیم با تکنولوژی وای فای اتصال به شبکه اینترنت را فراهم کنیم کما اینکه خیلی از نقاط استان مانند تپه چغای بروجرد، فرودگاه، پارک‌کیو، پارک زیبا‌کنار، پارک‌شریعتی، قلعه فلک‌الافلاک، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شفا مجهز به تکنولوژی وای‌فا هستند.

وی تصریح کرد: شبکه وای‌فای برای اتصال به اینترنت ثابت در ۳۱ نقطه جدید از مناطق استان آماده شده است اما به دلایل خاصی هنوز مجوز بهره‌برداری را به ما نداده‌اند البته شبکه ایجاد شده و مراحل تست شبکه نیز طی شده است فقط منتظر صدور مجور بهره‌برداری هستیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید