شهردار خرم‌آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۲۶ :: ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
منع قانونی برای ادامه پروژه برج‌های دوقلو وجود ندارد

به گفته شهردار خرم‌آباد و با توجه به ابلاغ نظر کارشناسان رسمی در خصوص مطالبات معین کوثر در پروژه برج‌های دوقلو، تمام شرایط از طرف شهرداری برای اتمام پیمان با معین کوثر و از سرگیری مجدد پروژه توسط سرمایه‌گذاران جدید وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، داریوش بارانی بیرانوند امروز در خصوص آخرین وضعیت برج‌های دوقلو خرم‌آباد به خبرنگار فارس می‌گوید: بالاخره و پس از کش و قوس‌های فراوان نظر کارشناسان رسمی در خصوص مطالبات معین کوثر به شهرداری و معین کوثر ابلاغ شد.

به گفته او پس از ابلاغ نظر کارشناسان رسمی شهرداری خرم‌آباد با معین کوثر مکاتبه کرده است که شهرداری حاضر است بر اساس یکی از بندهای تفاهم نامه به صورت اقساطی نسبت به پرداخت دیون معین کوثر اقدام کند.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه معین کوثر تاکنون پاسخ مکاتبه شهرداری را نداده است، می‌گوید: اما پیگیر هستیم با توجه به اعلام قیمت کارشناسی و تفاهم‌نامه فی ما بین شهرداری و معین کوثر مطالبات معین کوثر با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بخش خصوصی پرداخت شود.

بارانی بیرانوند می‌گوید: با توجه به رایزنی‌های انجام شده هلدینگ‌ها و متقاضیان بخش خصوصی پای کار هستند تا پس از تعیین تکلیف به پروژه ورود کنند، متقاضیانی که صلاحیت فنی، مالی و حقوقی برای ادامه کار دارند.

او تاکید می‌کند: تمام شرایط از طرف شهرداری برای اتمام پیمان با معین کوثر و از سر گیری مجدد پروژه فراهم است، سرمایه‌گذارانی هم اعلام آمادگی کرده‌اندکه مطالبات معین کوثر را پرداخت و کار را ادامه دهند.

به گفته شهردار خرم‌آباد اکنون دیگر منع قانونی برای فسخ پیمان و ادامه کار توسط یک سرمایه گذار جدید برای پروژه برج‌های دوقلو وجود ندارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید