جهت تقویت همکاریهای مشترک علمی انجام گرفت:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۵۱ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
نشست مشترک رئیس دانشگاه لرستان و دیرین شناس مشهور هلندی

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دیرین شناس مشهور هلندی و محقق شورای ملی تحقیقات اسپانیا (پروفسور جان وَندِر ماد)، در دانشگاه لرستان حضور یافت و در نشست مشترکی با رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی) و سایر مدیران این دانشگاه، شرکت کرد. صبح روز پنجشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه، حوزه ریاست دانشگاه لرستان میزبان دیرین […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دیرین شناس مشهور هلندی و محقق شورای ملی تحقیقات اسپانیا (پروفسور جان وَندِر ماد)، در دانشگاه لرستان حضور یافت و در نشست مشترکی با رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی) و سایر مدیران این دانشگاه، شرکت کرد.

صبح روز پنجشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه، حوزه ریاست دانشگاه لرستان میزبان دیرین شناس مشهور هلندی، پروفسور «جان وَندِر ماد» بود تا درباره انجام مقدمات کار برای تقویت همکاریهای مشترک علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه موضوعات علمی مرتبط با باستانشناسی و میراث فرهنگی، بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی) نیز در این نشست بر تقویت دیپلماسی علمی بین المللی دانشگاهی تأکید کرد و گفت:«دانشگاه لرستان همواره این آمادگی را دارد که همکاریهای مشترک علمی، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی خود را با دانشگاههای سایر کشورها گسترش بدهد و خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این زمینه در دانشگاه لرستان انجام شده است».

دکتر خسرو عزیزی، ظرفیتها و توانمندیهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه لرستان را توضیح داد و خواستار شد بیش از پیش، از این ظرفیتها در جهت گسترش همکاریهای مشترک علمی کاربردی، استفاده شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان (دکتر فیضیان)، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه (دکتر یاراحمدی) و مدیر گروه همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه لرستان (دکتر حاتمی کن کبود) نیز در این نشست حضور داشتند و دیدگاههای خود را درباره تقویت اینگونه همکاریهای علمی، بیان کردند.

لرستان، دارای آثار تاریخی متعددی است و رشته باستانشناسی نیز در تناسب با این مزیت استان، در دانشگاه لرستان ایجاد شده است.

پروفسور «جان وندر ماد» نیز در این نشست درباره ظرفیتهای متعدد باستانشاسی استان لرستان صحبت کرد و بر تقویت همکاریهای علمی مشترک بین المللی دانشگاهی، تأکید نمود.

همچنین، مدیر گروه آموزشی باستانشناسی دانشگاه لرستان (دکتر موسی سبزی) در این نشست حضور داشت و دیدگاههای خود را درباره موضوعات مرتبط با همکاریهای مشترک علمی، تحقیقاتی در زمینه باستانشناسی، مطرح کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید