گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۱۱ :: ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
نقش آفرینی اصناف در مبارزه با کرونا / سازمان صمت از اصناف حمایت می کند

رییس سازمان صمت به نقش آفرینی اصناف در مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت :اصناف در سایر زمینه ها هم باید از حمایتهای دولتی برخوردار شوند که در این راستا سازمان صمت تمام تلاش خود را خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از همای سعادت آنلاین ، به مناسبت هفته دولت، هیئت رییسه اتاق اصناف مرکز لرستان صبح یکشنبه ۷ شهریور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با مدیران این سازمان دیدار کردند.

مهندس رضا منصوری رییس سازمان صمت، نیز با تبریک به هیئت رییسه جدید اتاق اصناف به جوان بودن ترکیب جدید هیئت رییسه اتاق اصناف اشاره کرد و افزود: امیدواریم اعضای جدید با انرژی و ایده های نو بتوانند مشکلات پیش روی اتاق را هموار سازند.

وی با توجه به نقش آفرینی شایسته اصناف و بازاریان در مبارزه با همه گیری بیماری کرونا ،تاکید کرد:اصناف در سایر زمینه ها از جمله سنگرهای اقتصاد مقاومتی باید از حمایت های دولتی برخوردار شوند که در این راستا سازمان صمت تمام تلاش خود را خواهد کرد.

حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف مرکز لرستان در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: هیئت رییسه جدید این اتاق را در شرایط بحرانی مالی که در ادوار گذشته به خاطر مشکلات بوجود آمده به دلیل بیماری کرونا و همچنین هزینه های احداث ساختمان، تحویل گرفته، که حل این مشکلات بدون کمک و پای کار آمدن اتحادیه های صنفی و همچنین دستگاه های مرتبط با اصناف امکان پذیر نیست.

وی ،شناسایی و ساماندهی واحد های بدون پروانه و یا دارای پروانه کسب منقضی را از اولویت های کاری اتاق عنوان کرد و گفت: با حمایت اتحادیه های صنفی و تعامل سازمان صمت مشکلات مالی اتاق بر طرف خواهد شد.

در ادامه سپهوند، معاون بازرگانی سازمان صمت ،به همدلی و تعامل هیئت رییسه جدید اتاق اصناف با سازمان صمت اشاره و بیان کرد: با دوری از حاشیه سازی، تلاش و تمرکز هیئت رییسه جدید بر مشکلات به وجود آمده برای اتاق اصناف و همچنین حمایت سازمان صمت مشکلات اتاق اصناف مرکز لرستان بر طرف خواهند شد.

وفایی مسئول اداره امور اصناف سازمان صمت نیز با آرزوی موفقیت برای هیئت رییسه جدید آسیب شناسی و ارائه راهکارهای مناسب را راه حل عبور از موانع پیش روی اتاق اصناف عنوان کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید