رئیس ستاد جنبش مردمی حامیان رئیسی در لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۰۰ :: ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
نقش زنان در انتخابات یک امر مسلم است/ انتظار می‌رود در دولت آیت‌الله رئیسی از ظرفیت بانوان در حوزه های مدیریتی بیشتر استفاده شود

جلسه هماهنگی ستاد بانوان جنبش مردمی حامیان رئیسی در لرستان با حضور احمد کاظمی رئیس ستاد استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، جلسه هماهنگی ستاد بانوان با حضور احمد کاظمی رئیس ستاد استان برگزار شد.

کاظمی در این جلسه اظهار کرد: تحولی که بعد از انقلاب داشتیم، بیانات رهبر کبیر انقلاب بود که فرمودند زنان می توانند در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برابر مردان به خصوص در تصمیم گیری و تصمیم سازی های کشور حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: نقش زنان در انتخابات یک امر مسلم است و خوشبختانه ایران جز کشورهایی است که در خاورمیانه سابقه‌ای نسبتاً طولانی در آزادی زنان در دو موضوع کاندیداتوری و رأی دادن دارد.

رئیس ستاد جنبش مردمی حامیان رئیسی در لرستان افزود: با توجه به اینکه نزدیک به نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند، طبیعتاً میزان مشارکت آنها در انتخابات می‌تواند نزدیک به ۵۰ درصد واجدین شرایط رأی دادن را پوشش دهد و میزانی از آمار می‌تواند در سرنوشت انتخابات هم از نظر میزان مشارکت هم از نظر نتیجه انتخابات مؤثر و تاثیرگذاری بیشتری در انتخابات پیش رو داشته باشند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود در دولت آیت الله رئیسی از ظرفیت بانوان در حوزه های مدیریتی بیشتر استفاده شود.

کاظمی یادآور شد: در این جلسه کمیته های بانوان در حوزه های مختلف معرفی و خانم ساعدی به عنوان مسئول ستاد بانوان جنبش مردمی حامیان رئیسی در لرستان انتخاب شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید