۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف بگیرید
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۱۲ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
نمایشگاه نوشت افزار در ۸۰ غرفه/ آغاز توزیع ۱۴۰ هزار جلد دفترچه دانش آموزی با نرخ دولتی در لرستان

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از توزیع ۱۴۰ هزار جلد دفترچه دانش آموزی با نرخ مصوب دولتی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دالوند اظهارداشت: در مرحله اول ۷۰ هزار جلد به استان اختصاص یافته که کار فروش به مردم از امروز آغاز می شود و ۷۰ هزار جلد نیز در حال ورود به استان است.
وی تصریح کرد : دفترچه های دانش آموزی تولید داخل و با کیفیت بالا هستند که به ترتیب ۴۰، ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ برگ با قیمت ۱۷۰۰، ۲۵۰۰، ۳۴۰۰ و ۴۲۰۰ تومان توسط واحدهای معتمد عرضه می شوند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه به دلیل عدم توافق با مجموعه نمایشگاهها این دفترچه ها در نمایشگاه خرم آباد عرضه نمی شود گفت: با توجه به اینکه لرستان جزو استان های محروم و سیل زده محسوب می شود محدودیتی برای سهمیه دفترچه دولتی ندارد و تا زمانی که لازم باشد این روند ادامه خواهد داشت.

دالوند با اشاره به توزیع دفترچه در ۲۰ نقطه خرم آباد گفت: نظارت لازم بر توزیع و فروش این نوشت افزار اعمال می شود تا از سودجویی برخی افراد جلوگیری شود و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی بیان داشت: نمایشگاه های نوشت افزار ، کیف و کفش از تاریخ۲۲ لغایت ۳۱ شهریور در قالب ۸۰ غرفه اقلام مورد نیاز دانش آموزان از جمله کیف و کفش، پوشاک و نوشت افزار را با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازارعرضه می کند، هم استانی های عزیز درصورت نیاز از ساعت۱۵:۳۰ تا ۲۱:۰۰ به محل نمایشگاههای بین المللی جنب هلال احمر مراجعه و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید