گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۳۰ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
نمایشگاه پژوهش و فناوری لرستان با غرفه‌های متنوع

نمایشگاه پژوهش و فناوری استان لرستان، از شنبه 24 آذرماه، با حضور معاون اقتصادی استاندار لرستان، آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نمایشگاه پژوهش و فناوری استان لرستان، از شنبه ۲۴ آذرماه، با حضور معاون اقتصادی استاندار لرستان، آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه تا پایان هفته، در محل سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان، برپاست.

علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

نمایشگاه دارای ۵۴ غرفه‌ی متنوع از دستاوردهای پژوهشی و فناوری ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان است.

همچنین، بخش خصوصی نیز دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را در این نمایشگاه، عرضه نموده است.

دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان لرستان، دکتر محمد فیضیان، در این رابطه، می‌گوید:«در مراسم اختتامیه از برترین‌های پژوهش و فناوری تجلیل می‌شود».

دکتر فیضیان توضیح می‌دهد:«شعار امسال هفته پژوهش و فناوری استان لرستان، پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین، در خدمت تولید ملی است».

وی متمرکز شدن اعتبارات پژوهشی در استان لرستان را یک اقدام خوب ارزیابی می‌کند که به دستور مدیریت ارشد استان، انجام شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، تشریح می‌کند:«خوشبختانه رویکرد این است که پژوهش‌ها از نوع کاربردی و تقاضامحور باشند تا بتوانیم گام‌های اثرگذاری در جهت رفع برخی چالش‌های منطقه‌ای و استانی برداریم».

وی می‌گوید:«تعداد ۱۷ طرح پژوهشی در تناسب با ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و نیازهای استان، به عنوان طرح های پژوهشی اولویت دار استان، مشخص شده‌اند».

دکتر فیضیان، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان را نیز از جمله برنامه‌های اثرگذار برای ارتقای کمی و کیفی پژوهش‌های فناورانه می‌داند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید