گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۰۴ :: ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
هشتاد و سومين سالگرد تاسيس بانک مسکن/ سرمايه‌گذاري ممتاز كوتاه‌مدت ويژه ۶ ماهه طرح يلدا

بانك مسكن همزمان با هشتاد و سومين سالگرد تاسيس خود و جهت رفاه حال مشتريان و احاد اقشار جامعه خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بانك مسكن همزمان با هشتاد و سومين سالگرد تاسيس خود و جهت رفاه حال مشتريان و احاد اقشار جامعه نسبت به معرفي دو محصول جديد با شرايط ويژه و خاص نموده است كه جهت استفاده و انتفاع همكاران آن مجموعه محترم به اطلاع مي رسد.

الف) حساب ۶ ماهه ممتاز يلدا
افتتاح سپرده سرمايه‌گذاري ممتاز كوتاه‌مدت ويژه ۶ ماهه طرح يلدا به شرح ذيل ميسّر گرديد:
۱- حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب، تخصيص سود و تعلق اوراق ممتاز براي اشخاص حقيقي و حقوقي به ترتيب ۰۰۰ر۰۰۰ر۵۰۰ و ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۵ ريال مي‌باشد.
۲- نرخ سود علي‌الحساب سپرده ۱۵ درصد (سالانه) مي‌باشد كه به صورت ماهانه پرداخت مي‌گردد.
۳- همچنين ماهانه علاوه بر سود ۱۵ درصد اوراق قابل فروش در شعب بانك مسكن و همچنين در بورس با ضريب تخصيص اوراق ممتاز ۳۵ درصد (سالانه) به حساب تعلق خواهد گرفت.
۴- در صورت كاهش موجودي حساب از حداقل‌هاي تعيين شده، سپرده مذكور فسخ خواهد گرديد.
۵- به دارندگان سپرده فوق، برگ رسيد سپرده سرمايه‌گذاري كوتاه‌مدت ويژه اعطا مي‌گردد.
۷- افتتاح حساب در گام نخست صرفاً تا پايان دي ماه سال جاري، ميسّر خواهد بود و در صورت تمديد مراتب اطلاع‌رساني خواهد گرديد.
ب) طرح تسهيلاتي مانا
در اين سپرده، مشتري نسبت به افتتاح سپرده‌ سرمايه‌گذاري كوتاه‌مدت عادي (با قابليت واريز و برداشت) با حداقل مبلغ ۱۰۰ ميليون ريال و نرخ سود علي‌الحساب، ۱ درصد (سالانه) اقدام مي‌نمايد. پس از سپري شدن يك دوره‌‌ انتظار تعيين شده حداقل يك ماهه، سپرده‌گذار مي‌تواند نسبت به دريافت تسهيلات تا سقف ‌‎۵۰۰ر۱ ميليون ريال با ضريب برابري ۴ برابر متوسط موجودي مكتسبه طي دوره‌ مزبور با نرخ سود ۱۷ درصد در قالب عقد مرابحه (عام) اقدام نمايد. بديهي است كاهش مانده حساب به كمتر از مبلغ ۰۰۰ر۰۰۰ر۱۰۰ ريال منجر به فسخ حساب مي‌گردد. مطابق با اين طرح، متقاضي بايد قبل از اخذ تسهيلات، حداقل يك‌پنجم (۲۰ درصد) مبلغ اصل تسهيلات درخواستي خود را به عنوان بخشي از وثايق بانك در حساب «مانا» تا انتهاي دوره بازپرداخت توديع نمايد.
پوسترها و طرح هاي تبليغاتي پيوست همين نامه مي باشد
تلفن پاسخگويي به سولات ۰۶۶۳۳۳۳۴۷۲۰و۰۶۶۳۳۳۳۱۶۲۰ روابط عمومي بانك مسكن استان لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید