گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۲۷ :: ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
همه شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر سینما خواهند داشت

مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۴ در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر لرستان، هیچ شهری بدون سینما نیست.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمدرضا سوقندی در حاشیه سفر به لرستان و در دیدار با استاندار این استان، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم عدالت‌محوری با نگاهی کامل به استان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره جدید تمام بخش‌های سازمان سینمایی سهمی را برای استان‌ها پیش‌بینی کرده‌اند، در حوزه زیرساخت نیز بیشتر بخش‌های خصوصی همچون شهرداری‌ها نقش دارند.

مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی کشور با بیان اینکه در بخش تجهیز سینماها ۱۰۰ درصد اعتبارات را درنظر گرفته‌ایم، افزود: در تفاهم‌نامه امروز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای امسال لرستان در هفت محور پیش‌بینی شده است.

سوقندی با بیان اینکه امروز سینما تنها مرکز سرگرمی نبوده و می‌تواند در خدمت توسعه و معرفی ظرفیت‌های مختلف استان‌ها قرار گیرد، گفت: همچنین در تفاهم‌نامه‌ای که بین استانداری و سازمان سینمایی منعقد می‌شود برای افق ۱۴۰۴ حوزه سینما و تصویر لرستان در بخش‌های زیرساخت همچون تجهیز ادوات و رویدادها و حمایت از تولیدات پیش‌بینی شده، به‌گونه‌ای که تا پایان ۱۴۰۴ در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر این استان، هیچ شهری بدون سینما نباشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید