استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۵۰ :: ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
هم افزایی بین دستگاه‌ها موجب ارتقاء امنیت در جامعه خواهد شد

استاندار لرستان گفت: لرستان یکی از استان‌های امن کشور است، اما این کافی نیست و می‌بایست با انجام کارهای جهادی و تلاش مضاعف در صدد ارتقاء بیشتر امنیت شهروندان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار در جلسه قرارگاه پیشیگیری از سرقت استان ضمن تسلیت شهادت امام اول شیعیان حضرت علی(ع) و گرامیداشت شب‌های پر فیض قدر، بیان داشت: استان لرستان بحمدالله با تلاش پلیس و دیگر دستگاه‌های متولی یکی از استان‌های امن کشور است، اما این کافی نیست و می‌بایست با انجام کارهای جهادی و تلاش مضاعف در صدد ارتقاء بیشتر امنیت شهروندان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی و هم پوشانی بین دستگاه‌ها موجب ارتقاء امنیت و احساس امنیت در جامعه خواهد شد، گفت: برای کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم باید با تلاش مضاعف و جهادی انجام در خدمت گزاری به هم استانی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: پیشگیری از افزایش انواع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در جامعه مهمترین و اصلی ترین هدف این قرارگاه است.

زیویار در ادامه به همکاری و مشارکت مردم به ویژه دستگاه‌های متولی با پلیس در پیشگیری از جرائم، بخصوص سرقت اشاره و بر نقش مردم در پیشگیری سرقت نیز تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر به کارگیری روش‌‍‌های کارآمد و استفاده از تکنولوژی در کشف جرایم، عنوان کرد: تجویز روش‌های سنتی در آینده جوابگوی پیشگیری با معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهد بود.

استاندار لرستان در پایان با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف بلند مدت اتخاذ تدابیر به‌ روز و کارآمد لازم است، بیان داشت: امنیت مطلوب در سایه تعامل مردم، دستگاه‌های متولی با پلیس به وجود می‌آید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید