گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۰۳ :: ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
هوا بارانی می‌شود

معاون هواشناسی لرستان از تقویت شرایط ناپایدار از روز شنبه تا دوشنبه در استان خبر داد و گفت: اغلب نقاط استان در برخی ساعات بارش‌هایی را به شکل پراکنده، گاهی رعدوبرق همراه با وزش باد شدید را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی لرستان، اظهار کرد: از امروز تا روز دوشنبه شرایط ناپایداری بر روی نیمه غربی کشور و آسمان لرستان حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: برای امروز پنج‌شنبه بر اساس الگوهای هواشناسی، بارش‌هایی به شکل خفیف و پراکنده را در سطح استان به ویژه نوار شمالی داریم.

معاون هواشناسی لرستان از تقویت شرایط ناپایدار از روز شنبه تا دوشنبه در استان خبر و ادامه داد: اغلب نقاط استان در برخی طاعات بارش‌هایی را به شکل پراکنده، گاهی رعدوبرق همراه با وزش باد شدید را خواهیم داشت.

اکبری بیان داشت: امکان دارد این بارش‌ها در برخی نقاط به شکل رگبار کوتاه مدت باشند که این رگبارهای کوتاه مدت احتمالا موجب اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی سطح جاده‌ها و ایجاد روان‌آب خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش دمای هوای استان نیز گفت: از امروز تا روز یکشنبه دمای هوای روزانه با آهنگی آرام روند کاهشی دارد.

معاون هواشناسی لرستان بیان داشت: نقشه‌ها و الگوهای هواشناسی نشان می‌دهد نیمه دوم هفته پیش‌رو سیستم بارشی به سمت غرب کشور در حرکت است که ممکن است با سطح بارش‌های رگباری پاییزی در استان مواجه شویم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید