مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۴۷ :: ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
هیئت های مذهبی مبلغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: هیئت های مذهبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیری بر دوش دارند و هرکدام مبلغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، امروز(۳مرداد)، در شورای هیئت های مذهبی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهارداشت: هیئت های مذهبی مبلغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به نصب تصاویر شهدا در جایگاه های هیئت های مذهبی، افزود: حتی اگر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متولی وجود نداشته باشد، مردم خودشان همواره پای کار هستند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: در بنیاد شهید کشور یک معاونت مددکاری و تشکل های مردمی راه اندازی شده که یکی از این تشکل ها هیئت های مذهبی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه از سیاست های مقام معظم رهبری تقویت هیئت های مذهبی در گلزارها است، بیان کرد: گلزار شهدا ظرفیتی برای برگزاری برنامه های هیت های مذهبی بوده و مورد حمایت نیز قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های هیئت های مذهبی در گلزار شهدای خرم آباد و بروجرد در حال برگزاری است که به عنوان برنامه های شاخص ملی شناخته شده اند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید