رئيس هيئت مديره شرکت سرمايه‌گذاري سهام عدالت لرستان:
تاریخ: ۱۲:۵۲ :: ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
واریز نشدن سود سهام عدالت به دلیل مشکلات شماره شبای افراد است

رئيس هيئت مديره شرکت سرمايه‌گذاري سهام عدالت لرستان خبر داد: عدم واریز سود سهام عدالت برای عده‌ای به علت مشکلات ثبت شماره شبا یا عدم فعال بودن حساب بانکی این افراد است‌.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حسین امینی خواه در گفتگو با خبرنگار سنگ‌نوشته گفت: عدم واریزی سود سهام عدالت برای افراد بیشتر به علت مشکلات درج صحیح شماره شبا بوده و یا این افراد هیچ‌گونه تراکنش مالی در حساب ثبت شده در سامانه ندارند و طبیعتاً واریز سود به حساب مسدود ممکن نیست.

امینی‌خواه توضیح داد: شهروندان برای رفع این مشکل می‌بایست به سامانه سجام مراجعه کنند و از قسمت ویرایش اطلاعات شماره شبای صحیح خود را وارد کنند.

وی تاکید کرد: برای این اقدام هیچ نیازی به مراجعه به بانک یا مرکز خاصی نیست و هم‌استانی‌های عزیز با موبایل شخصی هم می‌توانند این ویرایش را انجام دهند.

رئيس هيئت مديره شرکت سرمايه‌گذاري سهام عدالت لرستان تاکید کرد: در حال‌حاضر امکان ثبت نام افراد جامانده نیز وجود ندارد و چیزی اعلام نشده است جز برای افراد مددجوی کمیته امداد و بهزیستی که باز هم ثبت نام خاصی ندارند و دو‌نهاد مذکور پیگیر امور آنان خواهند بود.

حسین امینی‌خواه با اشاره به اینکه برخی سایت‌ها و افراد سودجو با عنوان دروغ ثبت نام جاماندگان سهام عدالت، سعی در فریب مردم و اخذ پول از آنان را دارند، گفت: فعلا امکان ثبت نام برای جاماندگان وجود ندارند لذا مردم به سایت‌های کلاهبردار و افراد سوجود اعتماد نکنند.

امینی‌خواه در خصوص تکلیف سود واریز نشده افراد مشمول سهام عدالت نیز بیان کرد: سود مالی این افراد هدر نرفته و در صورت اصلاح شماره شبای آنان در نوبت بعدی واریز سود سهام عدالت، هر دو نوبت با هم واریز خواهد شد.

وی همچنین گفت: افراد برای اطلاع از علت عدم واریز سود سهام عدالت خود می‌توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس حاصل کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید