دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور مطرح کرد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۱۳ :: ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
ورود جامعه کارگری به بحث انتخابات با مدیریت با دقیق و برنامه ریزی منسجم

احمد کرمی، دبیر کل جامعه اسلامی کارگران کشور گفت: جامعه اسلامی کارگران، خانه کارگر و تشکل‌های کارگری یک هدف را در حوزه کارگری دنبال می‌کند آن هم رسیدن کارگر به حقوق خود است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احمد کرمی، دبیر کل جامعه اسلامی کارگران کشور گفت: جامعه اسلامی کارگران، خانه کارگر و تشکل‌های کارگری یک هدف را در حوزه کارگری دنبال می‌کند آن هم رسیدن کارگر به حقوق خود است.
دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور با بیان این‌که بیش از نیمی از جمعیت کشور را کارگران و خانواده‌های آنان تشکیل دادند که تمامی زحمات در کارها در هر زمینه به دوش آن‎هاست، افزود: جامعه کارگری همگام و در کنار برای تحقق حقوق کارگری با هم هماهنگ و همدل هستند، امید است این هماهنگی‌ها و همکاری‌ها تداوم داشته باشد و برای پیشرفت صنعت و بخش اشتغال قدم‌های خوبی برداشته شود.
کرمی با اشاره به این‎که جامعه اسلامی کارگران با بیش از ۲۸ سابقه فعالیت‎های زیادی در حوزه‌های مختلف داشته است، اظهار کرد: تقاضا داریم همه کسانی که با جامعه کارگری در ارتباط هستند دست یاری و حمایت خود را به سمت جامعه کارگری دراز کرده و با قدرت به مسیر خود ادامه دهند تا جامعه کارگری با همدلی، هم افزایی و همفکری در کنار بقیه تشکل‌های کارگری به خواسته‌های به حق خود برسند.
وی با بیان این‎که دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان با اندک زمان فعالیت خود دبیران شهرستانی را معرفی کرده است، گفت: از دبیران شهرستانی انتظار داریم در شهرستان‌های مربوطه با ادارات کار و تامین اجتماعی و سایر ادارات ذیربط همکاری داشته و تلاش خود را جهت حمایت از کارگران به کار بگیرند.
دبیر کل جامعه اسلامی کارگران کشور با گریزی به بحث انتخابات گفت: مهم‎ترین موضوعی که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی مهم است تشکیل یک مجلس قوی برای حمایت از مردم شریف ایران است که جامعه اسلامی کارگران نیز بایستی با مدیریت دقیق و برنامه ریزی منسجم با اطلاعات و بینش کامل به بحث انتخابات ورود کند.
کرمی خاطر نشان کرد: امید است که مجلس آینده مجلسی پرشور، با عظمت و جایگاه افراد پاکدست و متخصص باشد تا بتوانیم با اتکا به قوانینی که نمایندگان ملت وضع می‌کنند و با نظارتی که بر حسن اجرای قوانین خواهند داشت بهره‌برداری بسیار خوبی از هر حیث به خصوص در راستای رونق اقتصاد و اشتغال از آن داشته باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید