گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۱۶ :: ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
ورود سامانه بارشی جدیدو احتمال آب‌گرفتگی معابر

مدیرکل هواشناسی لرستان از احتمال آب‌گرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها، کاهش میدان دید و ... در این استان با فعالیت سامانه بارشی جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بهروز مرادپور اظهار داشت: در قالب فعالیت این سامانه بارشی ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق، در ارتفاعات و گردنه‌ها رگبار برف، وزش باد شدید لحظه‌ای در استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی همه نقاط استان را در بر می‌گیرد، عنوان کرد: زمان پایان فعالیت این سامانه بارشی نیز بعدازظهر پنج شنبه است.

مدیرکل هواشناسی لرستان از لغزندگی جاده‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری بویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، ایجاد روان آب، احتمال آب گرفتگی معابر، مه آلودگی گذرگاه‌ها به همراه کاهش میدان دید، احتمال آسیب به برخی سازه‌ها و… در قالب این سامانه بارشی در استان خبر داد.

مرادپور بر لزوم پرهیز از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در سفرهای برون شهری، احتیاط در فعالیت کوهنوردی، احتیاط در عبور از حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها، آمادگی ادارات خدمات رسان و امدادی برای شرایط زمستانی در گردنه‌ها و مناطق سردسیر، و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم و… تاکید کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید