گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۴۷ :: ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
وزیر میراث فرهنگی وارد لرستان شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به لرستان خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عطا حسن‌پور گفت: به منظور بازدید از اماکن تاریخی، گردشگری و صنایع دستی استان، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دقایقی پیش با استقبال مرادی سرابی معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد وارد این شهرستان شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اظهار داشت: مهندس ضرغامی در این سفر صبح فردا جمعه نهم دی‌ماه از ساعت ۸ صبح بازديد از بافت تاریخی، مساجد کهن و تکیه موثقی شهر بروجرد بازدید را در برنامه دارد.

حسن پور با بیان اینکه شهرستان بروجرد با ۲۷۰ هکتار بافت تاریخی و همچنین آب و هوای مطلوب در کنار طبیعت زیبا یکی از مقاصد گردشگران محسوب می شود افزود: تلاش می کنیم در این سفر مهمترین موانع و پیش روی حفاظت از بافت تاریخی و زیرساخت‌های گردشگری و همچنین مشکلات هنرمندان صنایع دستی را با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح و مورد بررسی قرار دهیم.

او با بیان اینکه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه سفر یک روز خود در لرستان، بروجرد را به مقصد خرم‌آباد ترک می کند بیان داشت: آقای مهندس ضرغامی در خرم‌آباد نیز، بازدید از مجموعه تاریخی، فرهنگی و بازارچه صنایع دستی قلعه فلک‌الافلاک را در اولویت برنامه های خود دارد.
انتهای پیام/

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید