گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۵۳ :: ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
وقتی استاندار ومعاونانش وقت برای کارآفرینان نداشتند

هفته‌ای که گذشت، حرکتی بزرگ در خصوص اشتغال و توسعه‌ی کارآفرینی در لرستان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به همت دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان، چهارمین نمایشگاه اشتغال با برپایی ۳۵ غرفه از ۲۱ تا ۲۵ مهرماه در بالاترین سطح ممکن برگزار شد، اما نکته‌ی نامیدکننده‌ و عجیب آن عدم حضور استاندار و معاونان وی در این نمایشگاه بود، که نه‌تنها در مراسم افتتاحیه بلکه تا روز پایانی و مراسم اختتامیه‌ی این نمایشگاه هیچ‌یک از مجموعه‌ مدیران استانداری به خود زحمت حضور ندادند.

نکته‌ی دیگر این‌که اهمیت برگزاری این نمایشگاه در حدی بود که آیت‌الله‌ میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان در روز نخست این نمایشگاه و بیرانوندی، نماینده مردم خرم‌آباد و دوره‌چگنی در مجلس در روز پایانی حضور یافتند که نشان از دیدگاه مثبت این عزیزان به چنین حرکت‌هایی است که جای تقدیر دارد.

اما متاسفانه و براساس مشاهدات عینی و مصاحبه با كارآفرینان حاضر، نه ‌مدیریت ارشد استان و ‌نه هیچ یک از معاونان وی در نمایشگاه اشتغال شرکت نکردند تا مشخص شود مبحث اشتغال و کارآفرینی فقط یک شعار برای این مجموعه است و هیچ اعتقادی به آن ندارند.

نمایشگاهی که به گفته‌ی ریاست دانشگاه علمی‌کاربردی بیش از ۳ هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند بدون شک نشان از اهمیت و جذابیت آن دارد. اما این مهم برای مجموعه‌ مدیران استانداری کم‌ترین اهمیت را پیدا کرد تا حتا در چنین شرایطی که استان با بزرگ‌ترین مشکل یعنی بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند هیچ پاسخ مثبتی از طرف مدیران ارشد دولت در لرستان به آن داده نشد.

گفتنی این‌که، همین مسئله موجب دلخوری بسیاری از کارآفرینان حاضر در نمایشگاه شده بود تا جایی‌که در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان داشتند، مبحث اشتغال هیچ جایگاهی در بین مدیران ندارد و فقط شعار می‌دهند، وگرنه بازدید چند دقیقه‌ای آن‌ها از نمایشگاه و دیدار با كارآفرینان جوان نه‌تنها چیزی از این مدیران کم نمی‌کرد، بلکه موجب دلگرمی کارآفرینان می‌شد./ فرین نیور

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید