گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۴۶ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
پایان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آموزشگاه های متوسطه خرم آباد/ دبیرستان نمونه دولتی آیت الله گلپایگانی قهرمان شد

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آموزشگاه های متوسطه خرم آباد با قهرمانی دبیرستان نمونه دولتی آیت الله گلپایگانی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آموزشگاه های متوسطه خرم آباد با قهرمانی تیم دبیرستان نمونه دولتی آیت الله گلپایگانی به پایان رسید.

مدیردبیرستان نمونه دولتی آیت الله گلپایگانی تلاش و انگیزه را مهم ترین دلیل کسب موفقیت دانست.

امین بهرامی گفت: ایجاد انگیزه پیروزی در کنار تمرین های مناسب فاکتورهای مهمی است که به موفقیت یک تیم ورزشی به ویژه در رده های پایه منجر می شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی در آموزشگاه ها را سرمایه گذاری مناسب برای رشد ورزش کشور قلمداد کرد و گفت: برای رشد تیم های ملی ورزشی برنامه ریزی باید از آموزشگاه ها آغاز شود چرا که استعدادهای ورزشی از همین آموزشگاه ها به دنیای ورزش معرفی می شوند.

بهرامی برگزاری مسابقات ورزشی آموزشگاهی را یک اصل اساسی در کشورهای صاحب ورزش برشمرد و تصریح کرد: اگر رشته های مختلف ورزشی در آموزشگاه ها به صورت لیگ و ساماندهی شده برگزار شود، می توانیم انتظار ظهور ستاره های ورزشی در سطح عالی ورزش کشور باشیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز دبیرستان نمونه دولتی آیت الله گلپایگانی خرم آباد نیز برگزاری این دوره از مسابقات آموزشگاه های متوسطه خرم آباد را منظم و تأثیرگذار دانست و گفت: از مسئولین برگزار کننده این رقابت ها تشکر می کنم.

سجاد بهرامی ادامه داد: تعامل اداره کل ورزش و جوانان با آموزش و پرورش در برگزاری این چنین رقابت های منظمی در رشد ورزش استان بسیار مهم است.

وی همچنین عنوان کرد: خوشبختانه ورزش تنیس روی میز جایگاه خوبی در بین نوجوانان پیدا کرده است که این نوید رشد این رشته ورزشی را در سال های آینده ورزش کشور می دهد.

در تیم تنیس روی میز دبیرستان نمونه دولتی آیت الله گلپایگانی خرم آباد نفراتی چون علی رضا شهبازی، محمد طاهر عزیزی، ایلیا فلاح پوری، علیرضا محمدی نوری، کیان منوچهرآبادی به میدان رفتند. سرپرستی این تیم را طاهر مرادی بر عهده دارد.

تیم تنیس روی میز دبیرستان نمونه دولتی آیت الله گلپایگانی به عنوان قهرمان و نماینده ی آموزش و پرورش ناحیه ی یک شهرستان خرم آباد در مسابقات آموزشگاه های متوسطه استان که به زودی برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید