گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۱۰ :: ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان موفق به کسب مقام برتر کشوری شد

دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بر اساس ارزیابی های شرکت توانیر  در سال ۹۹ موفق به کسب رتبه برتر در بین شرکت های توزیع برق کشور گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل برق استان ابراز داشت: با توجه به شرایط خاص کشور از لحاظ بروز بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و همچنین شرایط سیاسی و تهدیدات موجود تامین انرژی خصوصاً برق مورد نیاز جهت خدمات رسانی به مردم در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی و یا حوادث طبیعی در شرایط گوناگون امری بسیار حیاتی است که با برنامه ریزی های انجام شده در صنعت برق کشور خوشبختانه از این لحاظ پیشرفتهای بسیار خوب و شرایط مناسبی ایجاد گردیده است.

مهندس خودنیا افزود: کسب این رتبه نشانگر اقدامات، برنامه ریزی ها و اجرایی نمودن تکالیف و دستورالعمل ها و ماموریت های ابلاغی از سوی شرکت توانیر در شرکت توزیع برق استان در سطح استاندارد  و مطلوب می باشد.

 وی گفت : بر اساس شاخص های ارزیابی همچون برنامه ریزی، سازماندهی منابع، مستندسازی، بانک جامع اطلاعاتی و کنترل و نظارت صورت گرفته توسط مدیر کل محترم مدیریت بحران و پدافند غیر عامل توانیر در سال ۱۳۹۹، دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان موفق به کسب مقام برتر در بین شرکتهای توزیع برق کشور در این حوزه گردیده است.

 در ادامه مهندس محمد حکیمی مدیر بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: با توجه به دستورالعمل های شرکت توانیر اقداماتی همچون برگزاری مانورهای معین و جانشین در شهرستانهای استان لرستان، تشکیل جلسات کمیته تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به صورت مستمر، برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی جهت ارتقاء سطح مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از جمله عقد قرارداد با دانشگاه یاسوج به منظور پروژه آمایش شهری با رویکرد پدافند و ساخت یک دستگاه لانچر و یک دستگاه منوپل انجام شد.

 وی افزود: در سال آتی اقداماتی از قبیل تغذیه نمودن  دو سویه مراکز حساس و مهم از جمله بیمارستانها، برگزاری مانورهای مستمر در حوزه های اجرایی و سایبری به منظور بالا بردن سطح آمادگی شرکت توزیع، دنبال نمودن کارهای پژوهشی و به کارگیری تجهیزات جدید و نوین در راستای مدیریت بحران، برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران جهت کلیه پرسنل در دست اجرا می باشد.

دفتر روابط عمومی کسب این موفقیت را به تمامی همکاران شرکت توزیع برق لرستان تبریک عرض می‌نماید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید