معاون سیاسی استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۲۸ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
پدافند غیر عامل ضروری ترین نیاز جامعه امروز است/ رشد ۵۰ درصدی زیرساختهای فرودگاه خرم‌ آباد

معاون سیاسی استاندار لرستان خبر داد : ۳۵۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه خرم آباد هزینه شده و اقدامات زیرساختی و پدافندی بسیار خوبی در این مجموعه انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، بهرام ستاری در جریان بازدید از فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران بیان کرد: پدافند غیر عامل به عنوان ضروری ترین نیاز جامعه امروزی بوده و زمانی می توانیم در آمادگی کامل به سر بریم که شناخت کاملی از زیرساخت ها داشته و نقایص موجود را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که طرح های توسعه فرودگاه خرم آباد در دهه فجر به بهره برداری رسیده اند و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

معاون سیاسی استاندار لرستان عنوان کرد: ضروری ترین مسیر ارتباطی با کمترین زمان پروازهای هوایی است و اگر زیرساخت های ما به یک نقطه مطلوبی برسند می توانیم شاهد توسعه این حوزه و استان باشیم‌.

ستاری گفت: زیرساخت های فرودگاه در حوزه رویکرد پدافندی و امنیتی یک رشد بسیار مطلوبی داشته و شاهد رشد ۸۵ درصدی در این حوزه هستیم.

وی بیان کرد: اقدامات مختلفی در فرودگاه خرم آباد انجام شده و اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان با نزدیک به ۵۰ پروژه کار بسیار ارزشمندی است.

این مسوول در ادامه عنوان کرد: تاکید بر این است که به دلیل رسالت ذاتی ما ضرورت دارد همه زیرساخت های استان مورد بررسی قرار گرفته و نقایص برطرف شوند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید