استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۵۳ :: ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
خدمات پست، تسهیل‌ کننده مشکلات جامعه امروزی است

محمد ناظری مدیر کل پست لرستان بمناسبت گرامیداشت هفته پست با فرهاد زیویار استاندار لرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد ناظری مدیر کل پست لرستان به منظور گرامیداشت هفته پست و ارائه گزارش عملکرد با استاندار استان دیدار نمود.

استاندار لرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته پست ، خدمات پستی را از اساسی ترین نیازهای جامعه امروزی دانست و گفت: خدمات پستی می بایست بر اساس نیاز جامعه امروزی تعریف شود ودر واقع پست به عنوان تسهیل دهنده مشکلات جامعه امروزی باشد .

دکتر زیویار کسب رتبه های حاصله توسط پست استان را قابل تقدیر دانست و بیان نمود: از همه کارکنان پست استان که در طول ایام کرونا به بهترین نحو ممکن به خدمات رسانی مشغول بوده اند ،تقدیروتشکر به عمل می آید .
ناظری خدمات شرکت ملی پست را منطبق با اتحادیه جهانی پست دانست و گفت :با تصویب اساسنامه جدید شرکت ملی پست فعالیت های شرکت در سه بعد فیزیکی ،مالی و الکترونیکی تعریف شد و در حال حاضر خدمات پستی بر اساس این سه اصل می باشد.

مدیر کل پست لرستان پست را قدیمی ترین وسیله ارتباطی دانست که همواره مورد نیاز جامعه بوده است و بیان نمود: قدمت پست در ایران سه هزار ساله می باشد و در واقع بنیانگذار تشکیلات اولیه پست در جهان ایرانیان بوده اند

وی کشور ایران را از اعضای تاثیر گذار اتحادیه جهانی پست دانست و بیان نمود:اتحادیه جهانی پست دارای ۱۹۲ عضو می باشد که جایگاه ایران از نظر رتبه بندی ۳۸ می باشد 

ناظری ایام کرونا را فرصتی جهت استفاده مردم از خدمات پستی دانست و گفت:در طول بیماری بواسطه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زیر ساخت های قوی شبکه پستی این فرصت بوجود آمد که استفاده مردم  از خدمات پستی افزایش یابد بطوریکه در این ایام نسبت به سنوات مشابه سال قبل افزایش سه برابری وجود داشته است.

مدیر کل پست لرستان زحمات همکاران در ایام کرونا را قابل تقدیر دانست و عنوان نمود:با توجه به تعریف خدمات پستی بعنوان خدمات درجه یک و مبتلا شدن ۹۴ نفر از همکاران به بیماری ،کارکنان این اداره کل بدون وقفه و درنظر گرفتن هرگونه تعطیلی یا دورکاری در محل کار حاضر شده بطوریکه هیچ خللی در ارائه خدمات بوجود نیامد.

وی زیر ساخت های موجود شبکه پستی را موجب استفاده حداکثری از خدمات پستی دانست وبیان نمود: درطول ایام کرونا بیش ازشش میلیون مرسوله درسطح استان جابجا شده است.

ناظری وضعیت پست استان را در سطح کشور مناسب دانست و بیان نمود:براساس شاخص های ارزیابی در بین استانها و مناطق پستی ،پست استان براساس کارت امتیازی متوازن در پایان سال ۱۳۹۹ رتبه چهارم و درتجمعی شش ماهه اول سالجاری رتبه سوم را کسب نموده است.

مدیرکل پست لرستان  با توجه به مشکلاتی که در ایام کرونا از نظر معیشت واقتصاد برای مردم  فراهم شده بود ،گفت: با توجه به زیر ساخت های شرکت ملی پست این فرصت برای دارندگان کسب وکار و تولید کنندگان کنندگان خدمات فراهم شد که به راحتی بتوانند محصولات خود را در بازار عرضه نمایند بطوریکه در ایام کرونا بیش از سیصد هزار مرسوله پستی به ارزش گردش مالی ۲۴۸ میلیارد ریال وارد چرخه پستی استان شده است که درصورت همکاری دستگاههای متولی تجارت الکترونیک این رقم افزایش خواهد یافت.

وی تعداد رکورد کدپستی استان را حدود یک میلیون ویکصد هزار فقره دانست و عنوان نمود:بواسطه داشتن بانک اطلاعات کدپستی ده رقمی ،پروژه جی نف که از برنامه های اولویت دار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است به پست واگذار گردیده است و براساس قانون خدمات کشوری دستگاههای که خدمتشان مکان محور می باشد موظف هستند که اطلاعات مکانی خود را با اطلاعات کد پستی تطبیق بدهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید