تاریخ: ۸:۰۲ :: ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
پیام استاندار لرستان به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

دکتر زیویار استاندار ارستان در دومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با صدور پیامی از آحاد مختلف جامعه برای حضور در مراسم گرامیداشت این شهید والامقام دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در متن این پیام آمده است؛

بسم رب شهدا و الصدیقین

‏ «شهادت، بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

در آستانه سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی دلهایمان هوای او را دارد و عطر ولایت مداری اش در آسمان معنویت ایران اسلامی به مشام می رسد .

حاج قاسم سلیمانی نه تنها مرد میدان بلکه یک مکتب برای تمام انسان های آزاده دنیا است و حریتش را تاریخ به نیکویی نگاشت، مردی از جنس بسیج که در اوج توانگری، افتادگی پیشه اش بود .

هرگز از یادها نخواهد رفت زمانی که دنیا پر بود از رعب و وحشت غائله داعش و شجره خبیثه ای که توسط قدرتهای بزرگ دنیا با هدف ایجاد مانع برای مقابله با کشورهای محور مقاومت ایجاد شده بود که با تدبیر سرباز ولایت، این نیروی اهریمنی برای همیشه ریشه کن شد .
آری قاسم سلیمانی سردار دلهای مظلومان بود و هر کس با هر کیش و مذهبی او را دوست می دارد .

سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ساعت ۱:۲۰ یادآور خباثت ها و ناجوانمردی استکبار جهانی است و از این پس هر جا سخن از ظلم باشد، آمریکای جنایتکار و رفتارهای خصمانه این حکومت فاسد در اذهان پدیدار می شود .

سلیمانی رفت اما رفتارش الگوی تمام انسان های ظلم ستیز خواهد بود و جوانان انقلابی و بسیجی ایران اسلامی سیره او را سرلوحه خود قرار داده و وطن پرستی مرام آنها می ماند .

اکنون که در آستانه دومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) و تمامی اقشار ایران اسلامی، از هم استانی های ولایت مدار می خواهیم با حضور خود در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها، یاد و خاطره این شهید والامقام را تا ابد زنده نگه دارند .

فرهاد زیویار
استاندار لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید