گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۵۱ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای لرستان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای لرستان درپیامی فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب و ایام‌الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، متن پیام به این شرح است:
«والفجر و لیال عشر»
آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد
مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد
پیروزی انقلاب اسلامی، اعتلای پرچم اسلام و نقطه عطف نصرت مستضعفان در برابر استکبار جهانی بود. این نهال نوپا با درایت باغبان پیر خود حضرت امام خمینی(ره) و خون هزاران شهید گلگون‌کفن بارور و به درختی تنومند مبدل گشت، به تدریج گفتمان انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر گردید و با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب، فراز و نشیب‌ها را پشت سر نهاد تا امروز شاهد طنین فریاد آزادی‌خواهی و اعتلای فرهنگ اسلام در سراسر جهان هستی باشیم.
اینک در چهلمین طلوع فجر آزادی، در سالروز بازگشت تاریخی و افتخارآفرین بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که با ایام شهادت بزرگ بانوی انقلابی جهان اسلام و پرچمدار ولایتمداری حضرت فاطمه(س) همزمان گردیده است، ضمن گرامیداشت این ایام، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهیدان تجدید میثاق می‌کنیم و پیمان می‌بندیم که با «افتخار به گذشته و امید به آینده» تا آخرین قطره از خونمان به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاری به مردم که ولی نعمت اصلی انقلاب هستند، ثابت قدم باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید