گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۴۷ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
پیام تقدیر دکتر خادمی استاندار لرستان به مناسبت برگزاری شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و مداحان حسینی

شانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و مداحان حسینی با شکوه فراوان در چهلمین سال پیروزی انقلاب حسینی و با حضور اندیشمندان و مداحان و مقامات کشوری و استانی در فضایی معنوی به میزبانی استان لرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، استاندار لرستان گفت: این اجلاس فرصتی فراهم آورد تا بخشی از سنت دیرین عاشورایی این دیار را توام با توانمندیهای استان به محضر مردم ایران زمین ارائه نماییم.
اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از همراهی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه خرم آباد حاج آقا میرعمادی، ریاست و قائم مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و بسیج رسانه ملی، اعضای محترم شورای تامین استان، مدیران کل و کارکنان دستگاههای اجرایی، فرهنگی و خدماتی، شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خرم آباد، هیئات مذهبی و مداحان و عاشقان حسینی، تشکلهای مردم نهاد و بویژه از مردم مهمان نواز استان لرستان بواسطه ی همکاری همدلانه در امر برگزاری این اجلاس اعلام می دارم.
امید است در آستانه ی فرارسیدن ایام حزن و اندوه محرم و باشور حسینیِ برگرفته از شعور حسینی بتوانیم در راستای ارتقای فرهنگ متکی بر معارف اهل بیت علیهماالسلام تلاش نموده و با مدد گرفتن از ایشان در جهت خدمت به مردم شریف استان گام برداریم.

خادمی
استاندار لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید