گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۲۱ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
پیام مدیر کل اداره کار به مناسبت آغاز هفته تعاون

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان طی پیامی فرا رسیدن هفته تعاون را به جامعه تعاونگران استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در متن این پیام آمده است:
تعاونی ها ، کانون های اقتصادی و اجتماعی هستند که با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت برای استفاده از ظرفیت های بالقوه افراد جامعه تلاش می نمایند.

جوهره تعاون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اخلاق و تقوی و به منظور مشارکت در انجام کارهای خیر و خداپسندانه بنا نهاده شده و به دلیل جایگاه مهمی که برای آن در قرآن کریم تبیین شده همواره سفارش به اعمال نیک و کمک به همنوعان مورد تاکید قرار گرفته است.
گسترش فرهنگ تعاون در سایه توجه به آموزه های اخلاقی و دینی و با اعمال مدیریتی صحیح و کارآمد ضمن اینکه وحدت و همدلی و میل به همکاری را در جامعه به دنبال دارد، ابتکار و نوآوری را در بخش های مختلف اقتصادی شکوفا ساخته و زمینه را برای تأمین بخشی از نیاز جامعه به اشتغال پایدار فراهم می سازد.
تعاونی ها از جمله کانون های مهم و اثرگذار در حوزه های اجتماعی و اقتصادی هستند که می توانند با بسیج و هدایت ظرفیت های بالقوه در جامعه و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران کوچک مسیر را در زمینه سرمایه گذاری برای کارهای مولد و اثربخش هموار کنند.

اینجانب ضمن تبریک هفته تعاون به همه همکاران ، تعاونگران و کارآفرینان استان لرستان امید دارم روحیه تعاون و همدلی هرچه بیشتر در سطح جامعه رواج پیدا نموده و از این منظر گام های موثری در راستای تعالی اقتصاد میهن عزیزمان برداشته شود .

علی آشتاب
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید