تاریخ: ۸:۲۰ :: ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
پیگیری استاندار جهت محقق شدن مصوبات سفر در تهران/ لزوم مساعدت حداکثری بانک صنعت معدن

پس از حضور وزیر کشور در استان و اجرای برنامه های مختلف شامل بازدید و برگزاری جلسات با حضور ایشان، استاندار لرستان جهت پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به لرستان به همراه تیم اقتصادی خود راهی تهران گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، استاندار لرستان در اولین برنامه خود در تهران در بانک صنعت و معدن حضور یافت و با مدیرعامل بانک صنعت و معدن جلسه ای برگزار نمود. در این جلسه موضوعات مربوط به ۶ طرح صنعتی- اقتصادی استان شامل: کارخانه دارویی بایر افلاک، سیمان‌ سفید زاگرس، ماشین سازی کیهان خرم‌آباد، ماشین سازی لرستان، لاستیک نیکرو گسترش و یخچال سازی خرم آباد مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.

استاندار با توجه به سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور به استان و مصوبات ابلاغی ایشان، پیگیری جدی مصوبات و به نتیجه رساندن آنها را از مهمترین اولویت کاری خود دانستند و از مدیرعامل بانک صنعت و معدن جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی این صنایع درخواست همکاری و مساعدت حداکثری را نمودند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با توجه به مصوبات سفر و همچنین خواست و نیاز استان، قول مساعد دادند جهت رفع مشکلات واحدهای مذکور حداکثر مساعدت و همکاری را جهت برطرف نمودن موانع پیش روی صنایع مذکور به کار گیرند.

از مهمترین طرح هایی که مورد موافقت بانک جهت پرداخت منابع قرار گرفت می توان به سیمان سفید ازنا، دارو سازی بایر افلاک، ماشین سازی خرم آباد و …. اشاره نمود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید