قابل توجه شورای محترم نگهبان؛
تاریخ: ۰:۲۱ :: ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
چند دلیل برای بازگشت بهزاد مومنی مقدم به عرصه انتخابات/ قسمت سوم

اعضای محترم شورای نگهبان با سلام‌ و تحیت مجدد همانطور که مستحضرید در تمامی حکومت‌های جهان حضور مردم در پای صندوق رای نشان‌دهنده مشروعیت و مقبولیت حاکمیت است.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- در آغاز چهله دوم انقلاب، آن‌چیزی که نظام را در برابر هجمه‌ها و انحراف‌ها مصون می‌کند حضور مردم است.
مردم ایران، مردمی چند وجهی و دارای فهم سیاسی‌ و درک شرایط موجودند و این هنر انقلاب مستضعفین و آموزه‌های رهبری است که از این ملت به وقت جنگ رزمنده می‌سازد و به وقت تحریم، مقتصدی قانع و به هنگام شبیخون فرهنگی، متعهدی حاضر در صحنه.
امروز هم گاه جنگ است و تمامی رسانه‌های معاند بر آنند تا حماسه‌های مردم را کمرنگ و کمرنگ‌تر کنند و انگشت اشاره‌شان به‌سوی جوانان ما اشاره رفته است. غافل از آنکه هوشیاری عقلا و جوانان از ۲ اسفند امسال، برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب را رقم خواهد زد.

بهزاد مومنی مقدم نه بعنوان یک شخص حقیقی بلکه بعنوان یک مطالبه جمعی از سوی جوانان این مرز و بوم، می‌تواند تمهید دشمنان را در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی نقش بر‌آب کند. از اینرو از شورای محترم نگهبان خواهانیم که چون روزهای جنگ که باکری‌ها و همت‌ها و زین‌الدین‌ها معتمد شما بودند به انتخاب جوانان این مرز و بوم اعتماد کنید. و سرباز انقلاب را به صف اول مبارزه با هجمه‌های تبلیغاتی دشمن بازگرداند و شور انتخاباتی را مهیاتر کنید.

و من الله التوفیق

بهزاد رضوانی
کارشناس ارشد علوم سیاسی

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید