رییس مجمع خیرین مدرسه ساز:
گروه: خبر
تاریخ: ۱۹:۰۵ :: ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
کارشکنی و ندانم کاری برخی افراد موجب سرخوردگی و فرار خیرین مدرسه ساز می شود

با حضور زینی وند مدیر کل آموزش و پرورش استان ، چگنی مدیر کل نوسازی مدارس و رضوی ریاست مجمع خیرین مدرسه لرستان از رابطین پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز استان لرستان که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید، تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این مراسم زینی وند ضمن خوشامدگویی به رابطین و اعضای مجمع خیرین مدرسه سازاستان، نقش و رسالت آموزش وپرورش را بسیار خطیر و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: در جوامعی که به امر آموزش و پرورش به عنوان پایه واساس توسعه بها داده شده است ، توسعه همه جانبه به درستی و بطور کامل اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اعتبار محدود دولتی اظهار داشت : رسیدن به اهداف عالییه ی آموزش و پرورش با این اعتبارات محدود دولتی کاری بسیار سخت است و ما ناچاریم دست یاری به سمت خیرین گرانقدر مدرسه ساز دراز کنیم .

همچنین وی اعلام کرد: از ۵۸۰۰ مدرسه استان هم اکنون ۱۰۵۰ مدرسه کد تخریب خورده است که برای رفع این مشکل نیازمند جذب و مشارکت خیرین هستیم.

مهندس رضوی نیز ضمن تشکر از کارشناسان مجمع خیرین مدرسه ساز و رابطین خیرین مدرسه ساز استان ، جشنواره پنجم بانوان خیر مدرسه ساز را نمونه ای بسیار خوب از مشارکت فوق العاده بانوان استان لرستان در ساخت و توسعه ی فضاهای آموزشی دانسته آنرا نمود عینی تعهد و تلاش بانوان این دیار برای رفع کاستی ها و تنگناهای آموزشی لرستان عنوان کرد.

وی در ادامه با گلایه از برخی مسئولین ، اظهار داشت: علی رغم تمایل بسیار زیاد خیرین مدرسه ساز برای مشارکت در احداث فضاهای آموزشی بعضا شاهد هستیم کارشکنی و ندانم کاری برخی افراد موجب سرخوردگی و رنجش خاطر خیرین می شوند به نحوی که ایشان دیگر تمایلی به ساخت مدرسه در لرستان ندارند و سرمایه و انرژی خود را در دیگر استانها مصرف می کنند.

مهندس چگنی نیز در جمع رابطین بانوان خیر مدرسه ساز اظهار داشت: خوشبختانه در بدو ورود دکتر زینی وند در سمت مدیر کلی آموزش وپرورش استان شاهد پیگیریهای مجدانه ایشان در بحث جذب و تکریم از خیرین گرانقدر هستیم.

وی با اشاره به این مطلب که هم اکنون ۲۵ درصد از خیرین مدرساز را بانوان تشکیل می دهند گفت : در سال گذشته خیرین مدرسه ساز بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان را برای ساخت ، توسعه و تجهیز مدارس کشور متعهد شده اند که در مقایسه با اعتبارات دولتی رقم بسیار بالا و چشمگیری است.

چگنی تلاش برای جذب و حفظ خیر را کاری بسیار خطیر دانسته و مشارکت بیش از پیش اداره کل آموزش و پرورش را در این امر عام المنفعه و خداپسندانه خواستار شد.

در پایان این مراسم به رسم ادب و یادبود ،لوح سپاسی به رابطین بانوان خیر مدرسه ساز اهدا شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید