گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۵۶ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
کار فرهنگی عمیق به ارتقاء امنیت می انجامد

مدیرکل زندانهای لرستان در دیدار دادستان مرکز استان عنوان کرد: کار فرهنگی عمیق به ارتقاء امنیت می انجامد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالمجید کشوری اظهار داشت : برنامه های اصلاحی و تربیتی در کنار نظارتهای کاربردی امنیتی مستمر ، دو اولویت مهم در اجرای برنامه های زندانبانی می باشند .

وی افزود : عمیقا معتقدیم که هرچه سطح مشارکتها و تعاملات مجموعه دادستانی و زندانها ارتقاء یابد شاهد ارائه خدمات ارزنده تری به زندانیان و خانواده های آنها خواهیم بود که این خود از مصادیق بارز حقوق شهروندی است .

عضو شورای قضایی استان تصریح کرد : ارائه خدمات مطلوب و رسیدگی به وضعیت زندانی ؛ طبیعتا رضایتمندی را بهمراه داشته که این خود به ارتقاء ضریب امنیت زندان و حتی جامعه کمک می کند .

کشوری ادامه داد : علاوه بر اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی ، اقدامات مؤثری در حوزه های عمرانی ، بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و حرفه آموزی در دست اجراست که پیش بینی می شود برآیند این مجموعه اقدامات ، اتفاقات خوبی را برای زندانها رقم خواهد زد .

همچنین دادستان مرکز استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه اقدامات انجام شده در زندان های استان اظهار داشت : مبحث امنیت در زندانها در بخش های مختلفی مورد طرح است که با تدبیر و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود می توان این ضریب را افزایش داد .

داریوش شاهون وند افزود : هرچند حضور قضات در زندانها در مقایسه با سنوات گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده اما با برنامه ریزی که ارائه خواهد شد بزودی شاهد افزایش کمی و کیفی حضور قضات در زندانها خواهیم بود .
وی تصریح کرد : هرچه تعامل بین دو مجموعه افزایش یابد طبیعتا خدمات مطلوب تری نیز به زندانی ارائه خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید