گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۱۵ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
کلاهبرداری به بهانه خواستگاری و ازدواج

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگيري یک نفر و کشف يک فقره کلاهبرداري به ارزش 11 ميليارد ریال در شهرستان "خرم آباد" خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی در اين باره بيان داشت: در پي مراجعه شهروندي به پليس آگاهي استان و اعلام اينکه يک نفر با به کارگيري روش هاي متقلبانه مبلغي را از وي کلاهبرداري کرده است، موضوع به صورت وي‍‍‍‍ژه در دستور کارماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ماموران محرز شد، فرد کلاهبردار خود را نظامی معرفی کرده و تحت عنوان خواستگاری و ازدواج و به بهانه های مختلف مبلغ ۱۱ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضائی در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: متهم در تحقیقات پليس و مواجهه با دلايل و مستندات به کلاهبرداری به ارزش ۱۱ میلیارد ریال معترف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سرهنگ ابدال چگنی، در پايان خاطر نشان کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه رو خواهد شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، قبل از هر اقدامي بلافاصله با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ تماس بگیرند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید