گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۲۵ :: ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه چشمه خانی  نورآباد

به همت اداره کل نوسازی مدارس لرستان و با مشارکت خیرین؛ کبری و ولی پور، مدرسه ۶ کلاسه روستای چشمه خانی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع که توسط خیرین اهدا شده، در ۱۰۰۰ متر مربع زیربنا با سازه بتنی و با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته ، با حضور غفوری نژاد سرپرست نوسازی مدارس استان ، فلاح پوری ذیحساب ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی ، تیموری مدیر آموزش و پرورش نورآباد و آقایان اکبری و ولیپور خیرین مدرسه ساز ، کلنگ مدرسه ۶ کلاسه روستای چشمه خانی نورآباد به زمین زده شد.

تیموری مدیر آموزش و پرورش نورآباد در این مراسم،گفت: کار شناسایی مدارس نیازمند ساخت و مرمت در شهرستان نورآباد به نحو شایسته ای توسط نوسازی مدارس انجام گرفته و در این راستا تا کنون عملیات اجرایی ۲۳ مدرسه به اتمام رسیده و یا تا حد قابل توجهی انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود : روستای چشمه خانی با دارا بودن ۳۶۰ دانش آموز در دو شیفت و موقعیت مهاجر پذیری آن ، شدیدا نیازمند فضای آموزشی مناسب بود که بحمدالله نوسازی مدارس با توجه ویژه به این روستا ، برای رفع این کاستی اقدام کرده است.

مهندس غفوری نژاد در این مراسم افزود: در شهرستان نورآباد ۱۴ مدرسه با ۷۳ کلاس درس و با مجموع اعتبار ۲۹ میلیارد تومان توسط اداره کل نوسازی مدارس در دست اجراست که با توجه به پراکندگی شهرستان ها ، بیش از ده درصد اعتبارات ساخت و توسعه فضاهای آموزشی را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه تصریح کرد : از تعداد ۱۴ پروژه در دست اجرا در نورآباد ۶ پروژه با ۲۸ کلاس درس و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان توسط خیرین در دست اجرا می باشد که جذب و اقناع خیرین برای ساخت این مدارس مرهون زحمات بی شائبه و شبانه روزی آقای خرم آبادی معاونت مشارکتهای نوسازی مدارس است.

سرپرست نوسازی مدارس استان در ادامه بیان کرد : در جهت استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس نورآباد از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ بیش از ۱۵۰ مدرسه با ۶۱۶ کلاس درس و با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیستم های گرمایشی استاندارد مجهز شده اند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید