با مشارکت خیر مدرسه ساز صورت گرفت:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۳۴ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
کلنگ زنی مدرسه ۶ ‌کلاسه روستای غلامعلی پروانه خرم آباد

کلنگ مدرسه ۶ کلاسه روستای غلامعلی پروانه خرم آباد با مشارکت خیر نیک اندیش گرامی به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور مهندس حیدری مدیر کل نوسازی مدارس استان ، محسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد ، بهاروند معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس ، نیک اندیش گرامی غلامعلی حیدری خیر مدرسه ساز و تنی چند از مسئولین استانی ، کلنگ مدرسه ۶ کلاسه روستای غلامعلی پروانه به زمین زده شد .

حیدری در این جلسه ضمن تشکر از خیر ارجمند مدرسه ساز گفت: حضور ما در این مراسمات بر حسب وظیفه سازمانی است اما حضور خیرین ، حضوری مالامال از عشق و ایثار است و ما هیچوقت نمی توانیم مانند ایشان در این عرصه های خداپسندانه ورود کنیم .

وی ضمن قدردانی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی که بعنوان پیمانکار وارد این عرصه شدند اذعان داشت: درخواست ما از قرارگاه پیشرفت و آبادانی بعنوان پیمانکار این پروژه این است که مانند همیشه و کما فی السابق در ساخت، مدرسه ای باشکوه ، ایمن ، زیبا و مستحکم ساخته شود .

در این مراسم محسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد اظهار داشت: حضور خیرین در امر ساخت فضاهای آموزشی دوشادوش دولت بوده است و حتی در برخی مواقع از دولت هم پیشی گرفته است .

شایان ذکر است ؛ این واحد آموزشی در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با زیربنای آموزشی ۴۹۵ متر با صرف اعتبار ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید