گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۲۴ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
کمک های سازمان حفاظت محیط زیست به محیط بانان سیل زده اهدا شد

کمک های نقدی و غیرنقدی سازمان حفاظت محیط زیست با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور به محیط بانان سیل زده استان لرستان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، کمک های نقدی و غیرنقدی سازمان حفاظت محیط زیست با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور به محیط بانان سیل زده استان لرستان اهدا شد.

در مراسمی با حضور سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور و فتحی مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، کمک های نقدی و غیرنقدی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به محیط بانان سیل زده استان لرستان اهدا شد.

سرهنگ محبت خانی در این مراسم گفت: با عنایت مقام ارشد سازمان و دستور ویژه ایشان برای پیگیری وضعیت محیط بانان خسارت دیده ناشی از حوادث و بلایای طبیعی و تلاش در جهت رفع مشکلات آن ها، پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص وضعیت و میزان خسارت وارده ناشی از سیل به محیط بانان عزیز، کمک های نقدی و غیرنقدی سازمان حفاظت محیط زیست جهت رفع قسمتی از مشکلات این عزیزان زحمتکش به آن ها اهدا شد.

محبت خانی افزود سیل اخیر که در اکثر مناطق ایران خصوصا در استان های لرستان و گلستان اتفاق افتاد یکبار دیگر همدلی و هم آوایی ایرانیان در جهت کاهش آلام هموطنان خود را به نمایش گذاشت.

ایشان حمایت از محیط بانان در همه عرصه ها را از وظایف سازمان عنوان داشت و اظهار امیدواری نمود که محیط بانان زحمتکش و غیور سازمان حفاظت محیط زیست بدون هیچگونه مشکل و دغدغه ای به حفاظت از موهبت های طبیعی و خدادادی این مرز و بوم بپردازند.

لازم به ذکر است سیل اخیر که در فروردین سال ۹۸ در استان لرستان اتفاق افتاد به منازل مسکونی سه نفر از محیط بانان شهرستان های پلدختر و خرم آباد آسیب وارد نمود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید