گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۲۲ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
گام بلند بانک مسکن جهت اعتلای آموزش کشور/ افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن لرستان

آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه شهدای بانک مسکن استان لرستان در منطقه مسکن مهر با حضور رضا صادقی‌اقدم رئیس اداره کل امور مدیریت‌های شعب و مهدی احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن و مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان مرتضی دهداری‌زاده و مسئولین ارشد استانی و شهرستان الیگودرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این واحد آموزشی که با مشارکت بانک مسکن افتتاح شد، پانزدهمین مدرسه‌ای است که این بانک در کل کشور ساخته و دومین مدرسه در استان لرستان می‌باشد.

رئیس اداره کل امور مدیریت‌های شعب، رضا صادقی اقدم ضمن تشکر از حضور همه مدیران و مسوولین استانی در آیین افتتاح مدرسه گفت: بانک مسکن علاوه بر رسالت و وظایف تخصصی خود در حوزه خانه‌دار کردن همه آحاد جامعه و هم‌چنین در اجرای سیاست‌های دولت خدمتگزار در حوزه مسکن و ساختمان علاوه بر پرداخت تسهیلات مسکن در بخش‌های مختلف در حوزه مسکن مهر، در استان لرستان نسبت به تامین مالی ۶۲۴۰۰ واحد مسکن مهر در استان لرستان اقدام نمود که از این تعداد تا کنون ۵۶۰۰۰ واحد آن تحویل متقاضیان شده است و امید است که با همکاری مجموعه بانک مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی مابقی واحدها نیز به زودی تعیین تکلیف شوند.

گام بلند بانک مسکن در جهت اعتلای آموزش کشور

در ادامه مراسم مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان، مرتضی‌دهداری‌زاده ضمن خیر مقدم به حضار شرکت کننده در مراسم گفت: بانک مسکن در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود علاوه بر فعالیت در زمینه‌های مختلف در مدرسه سازی و ایجاد فضاهای آموزشی جهت استفاده دانش آموزان مناطق محروم و کم‌تر برخوردار کشور با استفاده از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه مردم و کمک‌های اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل بانک مسکن توانسته در جهت اعتلای آموزش کشور گام بردارد.

دهداری‌زاده گفت: در خصوص انجام این وظیفه خطیر بانک مسکن در استان لرستان تا کنون با احداث ۲ مدرسه یکی در شهرستان دلفان روستای علی‌آباد و دیگری مدرسه شش کلاسه شهدای بانک مسکن شهرستان الیگودرز توانسته است قدمی هر چند کوچک برای هم استانی‌های خود بردارد.

وی هم‌چنین اظهار امیدواری کرد: این مدارس بتوانند در جهت رشد و آموزش و تربیت امیدهای آینده کشور نقشی داشته باشند و در شکل گیری و پیشرفت آینده مملکت اسلامی و عزیزمان گام برداریم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید