گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۴۱ :: ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
گراميداشت روز شهدا در معاونت غذا و دارو دانشگاه

به مناسبت گراميداشت روز شهدا ، مراسم تجليل از خانواده اين عزيزان با حضور معاون غذا و دارو و مشاور رئيس دانشگاه در امور ايثارگران و فرزندان شهدا ، صبح امروز در سالن اجتماعات اين معاونت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دكتر جواد قاسميان يادگاري با اشاره به اهميت گراميداشت ياد و خاطره شهدا ، ضمن تشكر از خانواده معظم اين عزيزان ، پيشرفت و امنيت در جامعه را مديون تلاش ها و جان نثاري هاي شهيدان دانست و گفت : ما امنيت ، آرامش و سربلندي كشور عزيزمان را مديون ايثار و از خودگذشتگي اين عزيزان هستيم.

معاون غذا و دارو دانشگاه گفت : اكنون اين وظيفه ي ماست كه از خانواده هاي اين عزيزان تقدير و تشكر به عمل بياوريم ؛ زيرا سربلندي ايران اسلامي ، مرهون از خود گذشتگي شهيداني است كه براي ايجاد و حفظ اين امر مهم ، از جان خود مايه گذاشتند و ما موظفيم ضمن قدرداني از خانواده اين عزيزان ، به همين مناسبت و طي برنامه هاي مختلفي براي نسل جوان ، از خودگذشتگي شهيدان ، صحبت كنيم.

در ادامه اسماعيل رادسري با بيان اينكه اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اكنون اين آرامش را نداشتيم و بايد مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند ، گفت: انقلاب اسلامي به بركت خون شهيدان به جايگاه والايي رسيده و اكنون خانواده شهيدان سرمايه هاي انقلاب هستند .
در پايان اين مراسم معنوي ، با اهداي لوح تقدير ، از خانواده هاي معظم آن عزيزان ، تقدير و تشكر بعمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید