گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۳۱ :: ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
گردشگر بروجردی در امواج خروشان گهر رود غرق شد

گردشگر ۳۴ ساله بروجردی همراه چند گردشگر دیگر به دره نی گاه دورود رفته بود هنگام شنا در رودخانه وحشی و خروشان گهر رود وارد جریان تنداب روخانه شده و متاسفانه غرق می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در پی تماس همراهان فرد غرق شده با مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر لرستان (EOC) این جمعیت، تیم غواصی و جستجو و نجات سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان دورود به محل حادثه اعزام کرد.

صارم رضایی وی در ادامه افزود: عوامل تیم هلال احمر جسد فرد غرق شده را ۲۰ متر پایین تر از محل شنا یافته و با ایجاد کارگاه های فنی نجات از رودخانه خارج می نمایند که جسد گردشگر متوفی را با همکاری اهالی روستای تی پس از چند ساعت حمل زمینی از دره نی گاه تا محل پارک خودرو ها حمل و در نهایت توسط آمبولانس شهرداری به دورود منتقل می گردد.

رضایی تصریح کرد: با اظهار تاسف از فوت این جوان و تسلیت به خانواده داغدار وی، از عموم شهروندان و گردشگران درخواست کرد به هیچ وجه در محیط های آبی خروشان و پر خطر ازجمله رودخانه ها ، دریاچه های طبیعی و مصنوعی و سد ها شنا نکنند.

لازم به ذکر است در سال گذشته ده غریق در حوزه استحفاظی شهرستان دورود داشته ایم که اکثر آنها در رودخانه جان خود را از دست داده اند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید