گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۵۸ :: ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
یادمان شهدای جاویدالاثر در شهرستان الشتر احداث می شود

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به احداث یادمان شهید جاویدالاثر در روستای پیرمحمد شاه الشتر بخش فیروزآباد، گفت: یادمان 10 شهید جاویدالاثر دیگر این شهرستان در جوار گلزار شهدا احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۳۱تیر)، در مراسم یادبود شهید جاویدالاثر «نادر سوری»، در روستای پیرمحمد شاه الشتر بخش فیروزآباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: یادمان شهدا دستور رهبر معظم رهبری است و این سبک در بنیاد شهید کشور پیاده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به وجود ۱۱ شهید جاویدالاثر در شهرستان الشتر، افزود: امروز یادمان شهید جاویدالاثر نادر سوری، در روستای پیرمحمد شاه الشتر بخش فیروزآباد احداث شد و یادمان ۱۰ شهید جاویدالاثر دیگر این شهرستان در جوار ملکوتی شهدای این شهرستان یادمانی از شهدا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به انتظار خانواده شهدا در راستای بازگشت پیکر فرزندانشان، خاطرنشان کرد: برای ما که به درد انتظار نرسیده ایم شاسد ساده باشد ولی برای مادر و خواهر شهید این انتظار خیلی سخت بوده و یادمان شهدای جاویدالاثر برای خانواده شهدا خیلی عظمت دارد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه شهدا در راه ارزش ها جان خود را فدا کردند، گفت: امروز خانواده شهدا باید راه شهدا را ادامه دهند و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرین باشند.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید