همدردری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با خانواده هنرمند فقید زنده یاد " اسفندیار ملایری "
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۳۴ :: ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
یکی از فضاهای نمایشی استان به نام هنرمند فقید “اسفندیار ملایری” نامگذاری خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان خبر داد: به پاس قدردانی از سالها تلاش زنده یاد اسفندیار ملایری در راستای تعالی هنر تئاتر در لرستان، انشاالله به زودی یکی از فضاهای نمایشی استان به نام این استاد پیشکسوت نامگذاری خواهیم شد تا بخشی از اقدامات و فعالیت های ماندگارش را ارج نهیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، معاونین و مدیران ستادی اداره کل و جمعی از هنرمندان پیشکسوت استان، ضمن ابلاغ پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با خانواده هنرمند فقید زنده یاد ” اسفندیار ملایری همدردری کردند.

احمدحسین فتایی در این مراسم ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره این هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: زنده یاد اسفندیار ملایری، از هنرمندان اخلاق مدار و صاحب سبک استان در حوزه هنرهای نمایشی بود که آثار بسیاری را از خود به یادگار گذاشته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: بسیاری از هنرمندان جوان و شاخص تئاتر استان حاصل و محصول کلاس های آموزشی این هنرمند فقید هستند که به عنوان معلمی دلسوز هم در عرصه آموزش و پرورش و هم در عرصه فرهنگ و هنر به تعلیم و تربیت شاگردان بسیاری پرداخت.

فتایی در پایان خاطر نشان کرد: خبر درگذشت نابهنگام استاد ملایری، جامعه فرهنگی و هنری استان را متاثر نمود و در همین راستا سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام تسلیتی خطاب به خانواده و بازماندگان و همچنین جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان، ابلاغ کرده اند که به مادر، همسر و فرزندان وی تقدیم می شود.

 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید