مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:
تاریخ: ۱۶:۲۴ :: ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
۱۰۰ گيگابايت اينترنت رايگان به تمام مشتريان اينترنت شركت مخابرات ايران اختصاص مي يابد

مديرعامل شركت مخابرات ايران با اشاره به دستور و تاكيد وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات مبني بر ارائه اينترنت رايگان اظهار داشت: در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي و كاهش ترددها، از بامداد فردا يكشنبه ۱۸ اسفند تا پايان سال، ۱۰۰ گيگابايت اينترنت رايگان به تمام مشتريان اينترنت پرسرعت شركت مخابرات ايران اختصاص مي يابد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس صدری ضمن اعلام افزایش ۱۰۰ گيگابايت اينترنت رايگان به تمام مشتريان مخابرات گفت: در تلاش هستيم تا پایداری و سرعت اینترنت را در اين روزها در حد مناسب ارايه دهيم و اين حجم اضافي به صورت خودكار در پنل كاربري مشتريان اينترنت مخابرات اعمال مي شود.

وي افزود: همچنین در تلاشیم در صورتی که مشتریان جدید تا قبل از پایان سال اقدام به خرید هر یک از سرویس هاي باند پهن مخابرات کنند، علاوه بر تخصیص ۱۰۰ گیگابابت ترافیک رایگان، سرویس آنها حداکثر ظرف ۲۴ ساعت راه اندازی خواهد شد.

مديرعامل شركت مخابرات ايران با اشاره به اهميت اينترنت خانگي و ثابت در وضعيت پيشگيري شيوع ويروس كرونا در شرايط كنوني گفت: اميدواريم با اين تصميم، اقدامي مناسب در جهت كاهش تردد به منظور جلوگيري از شيوع اين بيماري انجام شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید