در راستای طرح برق امید؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۵۰ :: ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
۲ هزار جلد کتاب سخنگوی آموزش تصویری صرفه جویی مصرف برق توزیع شد

مهندس فریدون خودنیا ضمن تبریک هفته بسیج، ابراز داشت: بسیج  را می توان به عنوان یک ظرفیت  عظیم  مردمی که در تمام زمینه ها حضور موفق و فعال داشته دانست،  که از جمله آن میتوان به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس  اشاره نمود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به اینکه انرژی برق، از جمله منابع و ذخایری به شمار میرود که با توجه به مصرف بیش از حد استاندارد در کشور، نیازمند فرهنگسازی الگوی مصرف می باشد، ابراز داشت:  فرهنگ سازی در سنین کودکی می تواند تآثیر بیشتری داشته باشد و باید زمینه های شکل گیری  این اندیشه و رفتار اسلامی را در این نسل فراهم کرد.

مهندس فریدون خودنیا افزود: خوشبختانه در راستای این مقوله مهم سالهاست نسبت به فرهنگ سازی در سنین پایین اقدامات خوبی صورت گرفته که از جمله آن میتوان به آموزش مدیریت مصرف برق در مهد کود ک ها، عقد قرارداد با آموزش و پرورش استان جهت آموزش معلمان ابتدایی و انتقال مطالب به دانش آموزان اشاره نمود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و عدم امکان آموزش حضوری ابراز داشت: امسال نیز با توزیع تعداد ۲۰۰۰ جلد کتاب سخنگوی آموزشی تصویری صرفه جویی برق (شعر، رنگ آمیزی، مسابقه، مارپله و منچ) به مناسبت هفته بسیج دربین فرزندان همکار نسبت به آموزش کودکان اقدام نمودیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید