مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان خبر داد؛
تاریخ: ۱۰:۱۷ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
۳۱ فضای آموزشی و ورزشی در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان خبر داد: ۳۱ فضای آموزشی و ورزشی در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امیر غفوری نژاد گفت: ۳۱ فضای آموزشی و ورزشی در قالب ۱۰۵ کلاس درس با دوهزار ۴۴۲ نفر دانش آموز افتتاح و تحویل آموزش و پرورش استان لرستان خواهند شد.

وی ادامه داد: پروژه های قابل افتتاح با زیربنای فضای آموزشی ۱۶ هزار و ۶۴ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان بوده است که امیدواریم این پروژه ها تغییرات اساسی را در سطح فضای آموزشی و علمی دانش‌آموزان ایجاد کند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان بیان کرد: این مجموعه بیش از ۲۰۰ کلاس درس را توانسته در سال جاری تحویل آموزش و پرورش استان دهد که در مجموع فضاهای آموزشی که از ابتدای سال تاکنون افتتاح شده اند ۵ هزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز از این فضای آموزشی استفاده خواهند کرد.

وی اظهار کرد: طی یک سال گذشته با حرکات جهادی شرایط فضای آموزشی را در سطح استان به صورت چشمگیری تغییر داده ایم اما خواسته های آموزشی که دانش آموزان داشته اند بیشتر از این موضوع است که بر اساس اعتبارات موجود آنچه را که در توان داشته باشیم خدمت خواهیم کرد.

غفوری نژاد افزود: در سال ۹۹ در استان لرستان با پیگیری‌ها و تلاش‌های مجمع خیرین بیش از ۸۸ فضای آموزشی با مشارکت خیرین در استان شروع به کار شده و ایده جدیدی که نوسازی مدارس استان فراهم کرده این است که پروژه های نیمه تمام را با کمک خیرین به اتمام رسانده است.

وی تصریح کرد: به دلیل عدم اعتبارات دولتی سعی کرده‌ایم از ظرفیت خیرین به نحوه هستند استفاده کنیم که در این راستا ۸۸ پروژه در قالب ۳۰۰ کلاس درس با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان با کمک خیرین آماده افتتاح هستند . و

غفوری نژاد خاطرنشان کرد: در راستای طرح آجر به آجر باید بتوانیم از ظرفیت خیرین و مردم استفاده کنیم و در این راستا در سطح کشور رتبه برتر را داریم،انتظار می رود اصحاب رسانه هم به عنوان سفیران مطبوعاتی در طرح آجر به آجر فعالیت عمده‌ای را داشته باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید