گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲:۰۹ :: ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
۳ مدرسه با مشارکت بانک پاسارگاد در مناطق محروم لرستان افتتاح شد

۳ مدرسه با مشارکت بانک پاسارگاد در شهرستانهای الیگودرز ، دورود و چگنی، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور امیری معاونت امور عمرانی استانداری لرستان، دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد کشور ، رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان،غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان ، خدا بخشی نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ، نخعی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس و تنی چند از مسئولین استان ، چندین فضای آموزشی که با مشارکت بانک پاسارگاد در شهرستانهای الیگودرز ، دورود و چگنی ساخته شده اند ، افتتاح شدند.

دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد کشور در این مراسم گفت : در جریان سیل فروردین ماه ۹۸ ، بانک پاسارگاد با توجه به احساس وظایف اجتماعی خود ، ساخت ۲۰ مدرسه را متقبل شد که از این تعداد ۱۲ مدرسه در استان لرستان ساخته شده است و یا در مراحل پایانی عملیات اجرایی هستند.

امیر غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در ادامه این مراسم اظهار کرد:
۷ مدرسه با مشارکت بانک پاسارگاد به بهره برداری می رسد که امروز مدارس ۳کلاسه روستای کشکک الیگودرز، ۲ کلاسه روستای فرمان آباد دورود و مدرسه ۳ کلاسه شهرستان چگنی با حضور مسئولین افتتاح شدند.

وی بیان کرد: این ۷ مدرسه با ۱۵ کلاس درس و مشارکت بانک پاسارگاد و نوسازی مدارس ساخته و در اختیار آموزش و پرورش این مناطق قرار می گیرد که انشاالله ۴ مدرسه دیگر فردا به بهره برداری می رسند.

گفتنی است ، در ادامه سفر دکتر قاسمی به استان لرستان ، فردا نیز شاهد افتتاح چند مدرسه در شهرستان های سلسله و دلفان خواهیم بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید