همزمان با افتتاح ۱۵۵۰ واحد آموزشی و تربیتی در سراسر کشور؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۵۵ :: ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
۴۲ واحد آموزشی در لرستان افتتاح شد

همزمان با افتتاح ۱۵۵۰ واحد آموزشی و تربیتی در سراسر کشور،۴۲ واحد آموزشی در قالب ۱۲۱ کلاس درس در استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، همزمان با افتتاح ۱۵۵۰ واحد آموزشی در سراسر کشور در مراسمی با حضور دکتر ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ، غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان و نخعی مدیر آموزش و پرورش لرستان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با دکتر روحانی رئیس جمهور، ۴۲ واحد آموزشی و تربیتی در لرستان به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است،۴۲ واحد آموزشی در قالب ۱۲۱ کلاس درس با اعتبار ۳۱۵ هزار و ۸۵۵ میلیون ریال و با زیربنای ۱۳ هزار و ۳۰۴ متر مربع در لرستان افتتاح که حدود ۳ هزار و ۲۱۱ دانش آموز لرستانی می توانند از این فضاهای آموزشی و تربیتی بهره مند می شوند.

شایان ذکر است، ۴۲ پروژه بهره‌برداری شده در ۹ شهرستان که در شهرستان خرم‌آباد ۳ پروژه ، شهرستان پلدختر ۱۳ پروژه، الشتر ۲پروژه، الیگودرز ۳پروژه، بروجرد ۵ پروژه، چگنی ۶ پروژه، کوهدشت ۴پروژه و نورآباد ۳ پروژه می باشد.

گفتنی است، در حدود ۸۰ درصد از پروژه های افتتاح شده توسط ریاست محترم جمهور در ۸ ماه اول سال از محل مشارکت خیرین با اعتباری بالغ بر ۲۷۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که از ۴۲ واحد آموزشی افتتاح شده ۱۷ پروژه خیری ،۹ پروژه استانی و ۱۶ پروژه مشارکتی بوده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید