به مناسبت عید غدیر؛
گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۰:۰۸ :: ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
۵۰ نفر زندانی بدهکار مالی آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت ۵۰ نفر از زندانیان بدهکار مالی زن و مرد آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالمجید کشوری ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: لازمه فعالیت‌های مفید و موثر اجتماعی، داشتن تعاون و همکاری است و هنگامی که در جامعه تعاون، همکاری وهمفکری وجود داشته باشد، جامعه به سمت رشد و تعالی سیرخواهد کرد.

این مقام مسئول افزود: در جامعه اسلامی افراد آن می بایست دستگیر و یاری رسان یکدیگر باشند و لازم است در رفع و یا به حداقل رساندن مصائب به وجود آمده برای افراد آن جامعه نهایت تلاش را انجام داد. 

مدیرکل زندان‌های لرستان در آستانه عید غدیر با اشاره به کلام گوهر بار امیرالمومنین حضرت علی(ع) در خصوص نیکویی، زیبایی سخاوت و بخشش توسط متولیان ومتمکنین جامعه، افزود:در دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر، عید بزرگ شیعیان با همت و یاری خیرین نیک اندیش به ویژه برادر ارزشمند ناصری راد از دیار کوهدشت و ساکن کشور امارات، ۵۰ زندانی بدهکاران مالی آزاد شده‌اند وبه آغوش خانواده بازگشته‌اند. کسانی که در این راه خیر خواهانه گام بر می‌دارند انسان‌های وارسته و با روح بزرگی هستند.

کشوری تصریح کرد: تحمل حبس حتی یک روز بسیار سخت و مشکل است، همچنین دوری از خانواده سبب آسیب‌های روحی و روانی خواهد شد، بنابراین فرصت آزادی به دست آمده را می بایست مغتنم شمرد و قدر دان و دعاگوی خیرین بود.

عضو شورای قضایی استان عنوان کرد: امروز به همت خیرین نیک اندیش،هماهنگی وهمراهی مراجع محترم قضایی، رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، قاضی ناظر بر زندان و گروه صلح و سازش اداره کل و مشارکت ستاد دیه استان لرستان ١٢ نفر در خرم‌آباد و ١٨ نفر در زندان بروجرد و هفته گذشته ٢٠ نفر دیگر که در مجموع به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر ۵۰ نفر از زندان‌های لرستان آزاد می‌شوند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید