گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۲۹ :: ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
۶ کشته و زخمی در حادثه آزادراه خرم آباد _بروجرد / جانمایی غیرکارشناسی عوارضی آزادراه

سرعت غیرمجاز و بریده شدن ترمز خودرو سنگین موجب کشته و زخمی شدن 6 نفر در عوارضی آزادراه خرم آباد- بروجرد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، براثر این حادثه ۲ نفر جان باخت و ۴ نفر زخمی شدند که مصدومان جهت مداوا به بیمارستانهای شهر خرم آباد اعزام شدند .

دقایقی بعد از این حادثه معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان به همراه مدیر کل حوزه استاندار محل وقوع حادثه حضور یافتند .

دکتر بهرام ستاری ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه ،گفت: در کوتاه ترین زمان در خصوص جانمایی این عوارضی تصمیم گیری خواهد شد .

وی با ابراز تأسف از جان باختند دو تن از هم استانی ها در این حادثه گفت: تا اطلاع ثانوی رفت و آمد خودروهای سنگین در این محور ممنوع خواهد شد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: در جلسه مشترک با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به عنوان بهره بردار این محور در خصوص جانمایی مناسب برای عوارضی تصمیم گیری می شود . 

در ادامه فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد از وقوع حادثه مرگبار برخورد تریلر با باجه های عوارضی در ساعت ۲۳ و چهار دقیقه پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت : در این حادثه دو تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند .

سرهنگ نبی اله قاسمی تصریح کرد: دو نفر کشته شده از باجه داران عوارضی بودند که متاسفانه در دم جان باختند .

 وی افزود راننده تریلر که به همراه همسر و دو فرزندش در کابین تریلر گرفتار شده بودند توسط عوامل حاضر در صحنه به موقع نجات یافتند و جهت مداوا به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند .

لازم به ذکر است که جانمایی غلط عوارضی آزادراه خرم آباد بروجرد پیش از این هم دچار حوادثی از این دست شده بود که ختم به خیر شد.

همچنین گفته می شود علت این حادثه سرعت غیرمجاز و بریده شدن ترمز تریلر بوده که جزییات بیشتر این حادثه در دست بررسی می باشد.

بلافاصله پس از وقوع این حادثه ستاری معاون سیاسی امنیتی استاندار و حسینی مدیرکل حوزه استاندار لرستان در محل حادثه حضور پیدا کرده و مسائل مربوط به این حادثه ناگوار را رصد کرده و هماهنگی لازم انجام گرفت.

خبر: محدثه مقدم

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید