گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۳۲ :: ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
تصادف در محور بروجرد- اراڪ  ۶ ڪشته و یک مصدوم بر جای گذاشت

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اعلام این خبر گفت؛ بامداد ۲۱ فروردین ماه ۹۹ در ڪیلومترهای ۳۰ محور بروجرد_ اراڪ براثر برخورد خودروهای پراید با ڪامیون ولوو و همچنین برخورد خودرو پراید با ڪامیون NL در ڪیلومتر 35 این محور ، شش نفر سرنشین از مجموع این دو حادثه در دم جان باختند و ۱ نفر به بیمارستان انتقال داده شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، رضایی گفت : پس از اعلام تصادف بین خودروهای پراید و ڪامیون ولوو توسط مرڪز EOC، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری زالیان سریعا به محل حادثه اعزام شدند ڪ یڪ نفر ڪشته حادثه را بااستفاده از ست نجات رهاسازی نموده و مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت؛ درحین عملیات، توسط خودروهای عبوری به عوامل امدادی اطلاع داده شد ڪه در ڪیلومتر ۳۵ محور بروجرد _ اراڪ نیز حادثه دیگری رخ داده است ڪه عوامل امدادی سریعا به محل آن تصادف اعزام شدند.

رضایی گفت؛ این حادثه ڪه بین خودروهای پراید و ڪامیون NL رخ داده بود، متاسفانه ۵ نفر سرنشین خودور پراید در دم جان باختند و عوامل امدادی سریعا شروع به عملیات رهاسازی ڪرده و ۵ جسد آن خودرو را به آمبولانس آرامستان شهرستان شازند استان مرڪزی تحویل دادند.

رضایی در پایان خاطر نشان ڪرد؛ از همه عزیزان مسافر خواهشمندیم حدالامڪان در خانه خود بمانند و چنانچه سفر ضروری دارند با رعایت قوانین رانندگی به سفر خود بپردازند تا شاهد این حواث تلخ نباشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید