گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۴۵ :: ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
‍ اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقه فوتبال خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان

فرماندار خرم آباد از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقه فوتبال جام حذفی بین تیم های خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، اسد عبداللهی با اشاره به برگزاری جلسه شورای تامین شهرستان با موضوع برگزاری مسابقه بین تیم های خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان در چارچوب مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، گفت: با توجه به پخش مستقیم این دیدار از رسانه ملی، تماشاگرانی که در ورزشگاه حاضر می شوند، ضمن رعایت رسم میهمان نوازی، معرف فرهنگ استان و شهرستان به کل کشور باشند.

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: نیروهای امنیتی، انتظامی و یگان ویژه، وظیفه برقراری نظم و امنیت داخل و محیط پیرامونی ورزشگاه و همچنین ورود و خروج تماشاگران و اعضای هر دو تیم را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم ورزشی، تاکیدات لازم به دستگاه های خدمات رسان از جمله اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی، شهرداری، آب، برق و مخابرات ابلاغ شده تا ضمن اعزام تیم های تخصصی و کارشناسی به ورزشگاه، اقدامات لازم را مد نظر قرار دهند.

عبداللهی افزود: همچنین پلیس راهور شهرستان موظف است در راستای تسهیل در تردد وسائط نقلیه در قبل، حین و بعد از مسابقه، نسبت به تدوین طرح ترافیکی ویژه این مسابقه اقدام لازم را معمول دارد.

رئیس شورای تامین شهرستان خرم آباد سپس اذعان داشت: ورود هر گونه اشیا و وسایل ممنوعه از جمله بطری آب، اشیاء تیز و برنده، محترقه و آتش زا و هر وسیله ای که قابلیت پرتابی دارد، به ورزشگاه ممنوع است و تماشاگران در این خصوص همکاری لازم را با عوامل اجرایی بعمل آورند.

فرماندار خرم آباد در پایان خاطر نشان ساخت: ورود به ورزشگاه فقط مختص به تماشاگرانی است که بلیط بازی را تهیه کرده اند و سایرین از مراجعه به محل برگزاری مسابقه خودداری نمایند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید