گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۴۷ :: ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
‍ بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از شهرستان دورود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از شهرستان دورود بازدید بعمل آوردند‌.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی به باهیات همراه، در راستای خدمت رسانی به مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمعیت هلال احمر شهرستان دورود بازدید بعمل آوردند.

وی در ابتدا ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ناشی از ‌ویروس کرونا، اظهار داشت: دورود از جمله شهرستان هایی است که بیشترین میزان حوادث طبیعی و غیر طبیعی را دارد لذا باید برای جذب اعتبارات تملک، سرمایه ای و … آن تلاش نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به مستندسازی و انعکاس اخبار و عملکرد جمعیت،‌ خاطرنشان ساخت؛ پتانسیل بالایی‌برای درآمدزایی در این شهرستان به چشم ‌می خورد.

وی امدادگران را پیشانی جمعیت در ارائه خدمات برشمرد و گفت: امدادگران همواره همراه و همدل پرسنل در کلیه عملیات های مختلف امدادی حضور داشته اند که جا دارد از زحمات آنها قدردانی نمائیم.

رضایی با بیان اینکه استفاده از خیّرین دورودی و جذب آنها برای توسعه زیرساخت جمعیت شهرستان گامی مهم است،‌ تصریح کرد: رعایت صرفه و صلاح جمعیت در هزینه های مختلف امری حیاتی است و نباید از اموال و امکانات جمعیت برای مصارف شخصی استفاده نمود.

وی در پایان‌برای تکمیل مجتمع امدادی و طرح درخواست اعتبار برای آن قول پیگیری و مساعدت داد و گفت: محیط کار و ایجاد فضای امن، ایمن و صمیمیت پرسنل شعبه به همراه جذب و ساماندهی اعضای جوانان و امدادگران، آموزش اعضای جدید و بازآموزی برای اعضای قدیم اقدامی حیاتی است.

در ادامه این دیدار مهندس شمس رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دورود به ارائه عملکرد ۶ ماهه سال جاری پرداخت.

وی به کشف جسد در رودخانه های سزار، کشکان، سدایوشان توسط تیم غواصی اشاره کرد و گفت: تیم غواصی شهرستان دورود برگ زرینی برای عملکرد جمعیت هلال احمر شهرستان است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر دورود به گوشه ای دیگر از فعالیتهای جمعیت هلال احمر دورود از جمله حوادث کوهستان، نجات جان طبیعت گرد از منطقه زر و ماهرو و … اشاره، و اظهار نمود: کمک به مهار آتش سوزی در ارتفاعات اشترانکوه، جستجوی یک خانواده مفقود شده در ارتفاعات و …. از جمله اقدامات دیگر جمعیت هلال احمر شهرستان دورود در ۶ ماه اول سال جاری می باشد.

وی افزود: توزیع ۶۵ بسته لوازم خانگی در طرح مهرانه توسط بنیاد برکت و خیرین شهرستان دورود به همراه احداث پارک شهر بازی با همکاری یونیسف در دورود انجام شده است.

وی در پایان صحبت های خود به پاره ای مشکلات شعبه مانند تخریب و نوسازی ساختمان اداری، تکمیل پروژه نیمه تمام مقطع امدادی و پاسگاه جاده ای چالانچولان، احداث پایگاه امدادو نجات ترشاب و …. اشاره نمود‌.

لازم به ذکر است مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان پای درددل پرسنل و امدادگران شهرستان دورود نشست و پس از شنیدن مشکلات آنها، قول مساعدت داد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید