با مشارکت خیر مدرسه ساز صورت گرفت؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۱۲ :: ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
بهره برداری از مدرسه روستای ده باقر خرم آباد

با حضور مهندس حیدری مدیر کل نوسازی مدارس استان ، محسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس ، غفوری نژاد کارشناس ساختمان ، اهالی و دانش آموزان روستای ده باقر ، مدرسه ۲ کلاسه مرحومه گرجی دهقانپور این روستا به بهره برداری رسید .

به گزارش پاگاه خبری سنگ نوشته، محسنی در این مراسم ضمن قدردانی از مهندس فتحی بیرانوند خیر مدرسه ساز گفت: ساخت مدرسه در واقع جهاد علمی است و آموزش و پرورش به عنوان خدمتگزار امر تعلیم و تربیت با کمک خیرین مدرسه ساز ، قادر خواهد بود این وظیفه خود را به نحو شایسته تری انجام دهد عزیزان خیر همپای دولت و در برخی موارد با پیشی گرفتن از آن ، تلاش بسزایی در توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز این مدارس داشته اند

همچنین مهندس محمدرضا حیدری در این آیین ضمن تشکر از خانواده ارجمند مهندس فتحی بیرانوند اظهار داشت: توجه به زیرساختهای امر تعلیم و تربیت از عمده دغدغه های خیرین ارجمند است و این عزیزان با ایثار و از خود گذشتگی ، گامهای اساسی و بلندی برای رفع محرومیت و ایجاد عدالت در بحث فضاهای آموزشی برداشته اند.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در ادامه افزود: ساخت مدرسه برای دانش آموزان اصلی ترین وظیفه نوسازی مدارس است اما حفظ و صیانت از این فضاها دست کمی از ساخت مدرسه ندارد ، لذا از همه دانش آموزان و مربیان گرامی ایشان خواهشمندم ، در بحث نگهداری مدارس اهتمام ویژه ای داشته باشند .

مهندس حیدری بیان داشت ؛ نوسازی مدارس لرستان با تعمیر و تحویل یکهزار و ۷۵۶ کلاس درس آسیب دیده از سیل ، رکورد به یادماندنی از خود در بحث تحویل پروژه های آموزشی به یادگار گذاشته است .

مهندس فتحی بیرانوند نیز در این مراسم اظهار داشت:این واحد آموزشی دومین مدرسه ایست که ظرف چند روز گذشته توسط بنده ساخته و در اختیار آموزش قرار گرفته است .

وی گفت: به درخواست بنده و به یاد تمام مادران عزیز این مدرسه را مزین به یاد مادر در گذشته ام حاجیه خانم گرجی دهقانپور می نمایم و امیدوارم که با تلاش معلمین ارجمند شاهد پرورش مادران و پدرانی پرتلاش ، دانا و مومن با
شایان ذکر است: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع و با زیر بنای آموزشی ۱۴۵ متر و با صرف اعتبار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت مهندس سعید فتحی بیرانوند ساخته شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید